Ciddiyim. HOT günler geçiriyorum. Miss. Haşlanık Bok.

26 Haziran 2009 Cuma § 2

Ah.. 42 derece sıcaklık altında pişmekteyim.. Evet, Antalya ya geleli 6 gün falan oldu.. Aslında yazcak baya bişiler birikmiştide şimdi heycan yaptım lan! Görmemişin bi güneşi olmuş kendini haşlamış durumundayım. İlk günden deli gibi kuzenimin gazına gelip dayadım vazelini bembeyaz tenime... Sonuç? Tahmin edersiniz.. Herneyse.. Aslında yapmazdım böle şeyler bildiğin bi su çocuusuyumdur ama 2 yıl sudan uzak kalınca böle kendini bilmemezlikler yaşıo insan dolayısıyla..


Şimdilik bu kadar. Evime dönünce blogumu düzenlicem bişiler yapcam bakalım..

Görüşmek üzre.

-N-

What's this?

You are currently reading Ciddiyim. HOT günler geçiriyorum. Miss. Haşlanık Bok. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 2 Response to “Ciddiyim. HOT günler geçiriyorum. Miss. Haşlanık Bok.”