Cursed Summer Holiday?!

28 Haziran 2009 Pazar § 1

Noluyo lan? Kıçımın altından sandalyem falan kayıo pc ile bütünleşemedim bi türlü :/
Nası bir ah aldıysam birilerinden bi türlü bu yazım sorunsuz geçemiyor! Ulan ıstakoz kıvamında bir zürafa oldum yaralı bereli bide soyulmaya başladı sırtım neyim :/ ( o_O ) Ankara'ya dönmeden bu sırtımın ve bedenimin tekrar pürüzsüzleşmesi gerekiyo olmaz böle, evet. :/ Göbük deldirdik bide onu sorun etmiştim yok boşluk kalmadı falan diye.. Esneme payı yok lan burada diyorum kuzene, kuzen de ' kotmu lan bu ne esneme payı' diye cewap weriyor :D:D Öle sorun ettimki.. Ardından bu sabah her kadının her ay olduğu boku oldum! Lan revamı bu! _ höh? _ Ama umrum deil gidip güneşlenicem ve o soyuk boklarını kapatıcaaam!!! . nokta! Piercing' e gelincik, kuzenle az önce piercing studyo arayışındaydık ve bir tane baya iyi biyer bulduk - acaba benm göbüküm düzgün mü delinmiş diye sormak için.- Ve o insanı bulduk. Toprak bey.. Evet, içimi baya bi rahatlattı kendisi. Zten o görüntüsü direk bi rahatlama veriyor insana.. Hiç bir sorun yokmuş piiirsingimde gayet güzel delinmiş.. vs. Oh be! dedim..
Bakalım lanetleri teker teker parçalamaya çalışıorum . Haftaya dönüyuorum ewvime.. iyi mi kötümü bilmiyuorum :/

HUA! Enough is enough. Kuzene şimdi blog bokusnu anlatayım, snra bişiler yiyelim, hafiften kalkalım evimize gidelim filmlerimizi izleyelim falan..

Gül e . Gül e. Gül f gül f. Gül n gül n. gül t gül t . gül d gül d.

dn* dn*

What's this?

You are currently reading Cursed Summer Holiday?! at Radioactive Lullabies.

meta

§ 1 Response to “Cursed Summer Holiday?!”

  • Ah ciğerparem ne biçim yanmışsın sen öyle! İçim acıdı lan, çok üzüldüm. Yaralarından öpem de geçsin; ama mümkünse hemen iyileştir de binim öpmeme gerek kalmasın, lakin bir hafta beklemek için uzunca bir süre, kıyamam.

    Çabuk gel lan!
    dn* dn* dn*