VIP

20 Haziran 2009 Cumartesi § 1

Zengin insanlar daha mı görgüsüz oluyor imiş ne?

Hah neyse sonra değinirim bu konuya. Ben bir zürafa seke seke geldim bloga tekrar tekrar hoşbulduk. Bi ara açmıştım yazmıştım bşiler ama sonra blogla aramızda bi gerginlik oldu we kapadım blogumu. Fazla söze gerek yok bence zaten alışılmış biyerde alışılmış birisiyim, hoşbulduk dedik bitti.

Şuan Ankaradan Antalya istikametine doğru giden VIP yolcularının arasındayım. Sanırım bu uçakta o aptal bussiness class bokusunda olmanın bus versiyonusuu :D haha tekli bir koltukta kitabım laptop um çantam bişilerim bişilerim gayet iç içe geçmiş bi vaziyette deri koltukta bi o yana bi bu yana dönerekttteeeeen gidioruz bakalım. Evet, ayrıcalığı bunlar. Tel açık kalabiliomuş otobüs donanımlıymış telefonun aksi özelliklerine karşı ( bak bak o nedemekse), koltuklar uçak koltuğu misali ikramlarda kuru kek yerine Brownie, Eti Form büsküüleri ( sanırım zengin kadınları düşünerek) binimum çeşit başka şeyler ve daha sık ikram :) ha bide net olayı war işte wayrlıss :D iyi iyi sewdim de:) sonuçta normal otobüstede kaza yapsan ölücen bunlada yapsan ölücen. -aaa biz vip idik ölücez mi bizde? diye bişi yok?! 15 lira fazla werip biniş :D eah... neyse kıç ağrıyo yine yani bi bok olmuo kıçın pudralanmıo .. vs.

Evet ama görgüsüzlük baş gösteriyor. Bağıra bağıra telle konuşmalar bilmem ne.. Amaaan ..
NEYSE ( kaçıncı neyse'm? ) telefonumun şarjısı bitti we laptopunkide bitmek üzre :D * e harfini bilerek bıraktım piç kalsın*- o sebepten ötürü şimdilik güleğğ güleeeğğ yoğluğğn açık olsuğğnnn sanaaağğğ diyerekten kendime bir hoşça kağll çekiyorum sizede tabiki:)

dn* seni özledim.

Blog düzenlemelerim en yakın zamanda olucik. Antalya bokusu beklesin beni 1 saat kada snra oradayım. Mola werdik bi ayaklanıyımda kıçımın ağrısı geçsin.

lap lup hup höp.

-N-

What's this?

You are currently reading VIP at Radioactive Lullabies.

meta

§ 1 Response to “VIP”

  • Kuzummmm! Sensiiiiğz sabah olmuyoğr, uyağnıııyoruuuğm ansıııığzın!!! Lan eşşoğleşşek! Öküz gibi özledim seni. Oturup ağlamak üzereyim, o derece yani.

    Deri koltuğun altına klima taksalarmıştı... Kıçın pişik falan olur diye tüm gün TİKEN üstündeydim. ((=

    Şimdik halamların evinden yazıyorum ama en kısa zamanda yeni evimizden, "mahalleye yeni taşınan turuncu kafalı kız olarak" sana sesleneceğim.

    Büş'e sulu sulu öpücükler.
    Seni de öptüm yaladım!

    Sevgiler,
    -D-



    dn*