Manda

12 Temmuz 2009 Pazar § 1

- Alağ!?
- İfeğndiğm?!


İstiyorum lan.
Sarıkızın memeğsindeğn çocuklarığn kemiiğiiğine.. !

Yo yoow, kafam karışık değil. Gayet yerinde. Yerinde. Evet. Canım? Hı, evet.

Şu büyük 1 litrelik şişman pet şişelerden sonunda buldum! Nerde mi? Ananemin buzdolabında, dolu bir halde, nihaa :) Artık hep benimle. Yanımdan ayırmıyorum onu. Benim şişem lan o!

Okan böğürtüyo yine konukları, poff!

Okan: Siz manda gördünüz?
Hayko Cepkin: Abi manda yuva yapabiliyosa söğüt dalına, biyerden çıkabilir.
Seyirci: Waaaaoowww!
-Evet şuan geçti bu konuşma - Haykoyu severimde, ne alaka şimdi. Neyse :)

En son son kocanızla evlendiniz dimi? nedemek bu ya!? 10. kez de ewlenmiş olsa ve şuan ewli olsa zaten son kocası olur ewli olduğu kişi:) of okan! Bazen cidden salaklaşıyosun!

Dur gelicem ben yine.

-N-

What's this?

You are currently reading Manda at Radioactive Lullabies.

meta

§ 1 Response to “Manda”