Anane bilokusudur.

30 Temmuz 2009 Perşembe § 1

Sevgili sevgilim pamuk ananem blog yazdığımı görünce;

ananem: -bu ne ki böle? dersinle mi alaklı?

ben: - hı hı, anane.

ananem: - hadi sende bizi kandırıyosun.. yok mu burda dini şeyler, onlara bakıver.

ben: - var :)

ananem: vaaz falan açta dinle bunları yazacağına, ellerinde yara olmuyo gıı .

ben: - anane ben vaazı napıyım ya aaa:)

ananem: - bende yazcam!!!

ben: - ....

ananem:

- " Gidiyom elinizden,

Kurtulam dilinizden,

yeşil başlı kuş olsam,

su içmem çölünüzden."


ben:- hö?

ananem:- yaz bunu yaz

ben:- anane çölünüzden değil gölünüzden olucak orası:)

ananem:- yok çölden su içilmeyeceğine göre, çöl yok.

ben: - hıı anladım, dur tamam :):)

ananem: - bizim antalyada su çok.

ben: - anane ya hahaha :D


şuandada ananem tepemde gözlüğünü takmış bakıyor ekrana :) okumaya çalışıo haha:)


ANANEM sana aşığım, oh pamuğum, güzel kokulum :)

Meraklı 63lük çıtırım benim :)

Biz çok eğleniyoruz,ananem ve ben. Oh! :)
-N-
-Z.U-

What's this?

You are currently reading Anane bilokusudur. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 1 Response to “Anane bilokusudur.”