30 Temmuz 2009 Perşembe § 2

Bir uydu olmak zor ve meşakatli bir iş imiş. - Eş anlamlılar dimi? Pardon.- Yorucuda.
Yaz tatillerini sevmediğimi farkettim, kendimi hiç bi işe yaramaz bi bi bi.. Evet işte öyle hissediyorum. Okul zamanı çok daha özgür olduğumuda farkettim.
İnsanoğlu doyumsuz.
Ben de doyumsuzum,çokça. Herkonuda değil tabiki.
İlham perimi kaybettim ben, hiç bişey yazasım gelmiyo, ı ıh, yazasım geliyoda, yazamıyorum. bu daha kötü bi durum farkına wardım, tamam.
Merak ne güzel şey, çok şey merak ediyorum ben aslında. Bi çok insanın tadını merak ettiğim oluyo arada. Kokusunu ve hissinide. Ve her boka inanmanın nasıl bi duygu olduğunu merak ediyorum, sanırım bazen çok deli saçması derecede mutluluk verici olabilir. Basit olduğunu bilip buna devam etmenin aptallığının vermiş olduğu rahatlığı merak ediyorum, ama acıyorumda onlara. Ego tatminhanesinin müdüresi olmanın zorluklarını merak ediyorum, kolaysa ben devralabilirim o görevi. =)
Bi şelaleden atlamayıp önce ona bakmak istiyorum,korkmak istiyorum.
Sonra biri gelip suya itsin beni. Bi sure suyun altında kalıp kendi nefesimin tükenirken bana verdiği acıyı hissetmek istiyorum.
Sonra yüzmeyi unutayım birden,
çuff!

Birileri var, onlar için çok şey hissettirmeliyim.
Beni hissetmeliler.


-N-

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta

§ 2 Response to “ ”

  • Lan oğlum benim yediğim boku merak etme işte. İnanma!

    Yaladım sol taraftan.Şilup.

    -D-

  • yaşarken derinliklerinde gökyüzünün, tav olurken onun tüm renklerine
    7 renge tamah edip,7 deniz aşıp,7 dinden avare aşık olurken bilmediğimiz kokulara
    ve onları özlerken tadını merak ederken derinlerimizde, çırpınırız okyanusun derin ve
    hırçın dalgalarında sonrasında yüzmeyi unutup boğulmak hissine kapılır
    ve o acıyı tatmak isteriz kayıtsızca.....
    şelaleler herzaman gürleyecek ve insanoğlu hayran hayran bakacak onlara
    doğanın gücüne kusursuzluğuna...
    şelaleler bile sana hayran olucak başında papatyadan taçlarla bahçemde dolaşırken beyazlar içinde peri kızlarından farksız ve güzel kadın Elizabeth......
    egoları tavan bir herif olarak sana bunların yazılması ego tatminhanesi müdüresinden ziyade seni ego kraliçesi yapar..
    tahtında rahat otur bu sana tanrının bir armağanı bende bunları kusursuz dile getiren
    kusurlu bir adamım....
    Asıl güvendiğim tek konu var Kraliçe Elizabeth

    İNSAN BEYNİ ÖYLE KUSURSUZ BİR TASARIMDIRKİ; ASLA YÜZMEYİ UNUTMAZ.....


    -B.D-

    mailini kopyaladım kivim.. kızma.

    -N-