bu kabaklar oyulcak içine pare konulcak

11 Temmuz 2009 Cumartesi § 1

Ulan bu yemekteyiz programı resmen insanı hayattan soğutur! diyip susarım. Sustum. Bu aralar pek bi blog yazasım yok, nedense? Neden ki? -Ne biliyim!
Mutluyum bu aralar. Mutluluğumun sebebi belli zaten.Seviyorum onu. Daha fazla alt başlık vermicem, karmaya mesaj atmak istemiyorum , kötü yönde, . Mazallaaah! mevzuusu :)
Güzel günleri seviyorum :)

Bir daha türk kahvesi yapmam kimseye!

Yazmak istemiyorum, evet. Özür dilerim.

-N-

What's this?

You are currently reading bu kabaklar oyulcak içine pare konulcak at Radioactive Lullabies.

meta

§ 1 Response to “bu kabaklar oyulcak içine pare konulcak”

  • Favorim birinci oldu lan! Oh Barbie! Ama kudurdum anam izlerken ((= Of! Merak fena bişe!

    Bi de en kısa zamanda açılman, iştahına kavuşman dilekiylen...(yazma anlamında yani)

    Bana da yap kahve. Ben de sana hatta size yaparım <3

    Karma falan hikaye, 5000 mesaj olayımı biliyorsun...
    İçin rahat, her günün güzel olsun.

    Yaladım bebiim ^^
    -D-