elma. / 27.07.09 vol III

27 Temmuz 2009 Pazartesi § 5

Bilmiyorum, nasıl bir histi o.
Annemi öyle görünce.. Resmen içim patladı! Beynim patladı!
Annemin gözlerinde ben ve kardeşimdeydi sadece..
"iyi ki burdasın.." dediği an annemin bana, oha o an öl dese ölürdüm onun için.
Anne dedim hadi kaçalım burdan, hiç girme ameliyata falan. En azından o an güldü :) Seviyorum seni bitanem ANNEM benim.

Çok büyük bir yorgunluk var içimde. Aklım yorgun resmen. Annem ameliyattan çıkana kadar bomba taşıyodum sanırım midemde ve kalbimde falan.
iyi olsun o..
**
Doğum günüm evet. İyiki doğdum, dimi? Hı hım.
Saol annecim:)
**

Ameliyat tarihini sittin sene unutmayız artık biz :)
**

Bu arada şunu farkettim evet bizim insanlarımızda " gördüğün çekmeceyi aç, içine bak, dolapları aç karıştır." olayı fena mevcur :)
Ne bulmayı umuyoruz acaba o zavallı dolaptan ve çekmecelerden.
Hayır kendimde yaptım biliyorum, ama ne aradığımı bilmiyorum :)

**

Nerdesin ki sen bide?
Özlediğimin farkıdasın.
Ozaman;
elma dersem
çık.
armut dersem
çıkma.


-N-

What's this?

You are currently reading elma. / 27.07.09 vol III at Radioactive Lullabies.

meta

§ 5 Response to “elma. / 27.07.09 vol III”