Haberlerde buluna.

15 Temmuz 2009 Çarşamba § 5

UndefinabLe©:
*15 temmuz lan
nisa©:
*çüş bende doğcam az kalmış
UndefinabLe©:
*eha*

Şimdi 15 temmuz lanetli bi gün bu ayrı. - Tövbe est- Evet az kalmış banada, sabret anne! Geliyorum :)
Meleğim, Duygu'm ! Seni Seviyorum!
dn*
-N-

What's this?

You are currently reading Haberlerde buluna. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 5 Response to “Haberlerde buluna.”

  • Ben de seni seviyorum; ÇOK! Hatta şu an ağlıyorum falan. Moralim bozuk, bilirsin...

    "GOLDEN GODDESS...// http://therealundefinable.blogspot.com // 15 Temmuz'un karşı konulmaz laneti..."

    "Mansur! Doğum günün kutlu olsun ve çık artık hayatımdan!"

    İçimde höyküren sesi dinlediniz...

    Sevgiler!
    -D-

  • Lunarita says:

    Amanın da amanın,senin duygunun Doğum günü mü yoksa bugün Nisacım :D

    Kutlamak lazım bebeğimm! Ama bilgiyi doğrulamak istedim! Hele bi cvp yaz da kesinleşsin. ona göre bi kutliyim!

    Muah!

    Aynur.

  • Duygunun olsa lanetli dermiyim hayatım :) Hayvan birinin doğum günü..

    Benimkine az kaldı :)

  • Lunarita says:

    Ayh yanlış anladığımı sezinlemiştim ancak velakin yanlışın nerden kaynaklandığını uykuya direnen, beyin hücrelerimlen çözememiştim! İyki sormuşum Nisaaa, ne ayıp olurdu yoksa! Hşşşt, Duygu'nun haberi olmasın bundan. hihi.

    Saol tatlum açıklama içun!
    Seninki yaklaşıyorrr demekk! :D Hadi bakalım, o gün bi gelsin de şenlensin şuralar! Bir blog partisi veririz artık sana!hihi. :)

    -muah-

    Aynur.

  • yerim ha :) beyin hücrelerinide yerim :)