Kadınım, Kardeşim!

27 Temmuz 2009 Pazartesi § 4


Şimdi acayip bok bi ruh halindeyken, benim dostum Duygu'm hayatımın jestini bana çekti!

Olay aynen şöyle oldu;

Saat 23:45 sularında "skype'a girmessen bağrırım lan!" beni tehdit etti. Kıyarmıyım?

Hayır tabiki.

Açtık aptal salak sikipeyi.

Karşımda hayatımın kadını, boynunda satenden pembe bi kurdale, sarmış, .Karşımda duruyor heykel gibi. Evet okadar sexy ve güzel! Konuşuyoruz falan.Sonra...

Ding dong!!!

Saat 00:00 !

Duygumun elinde bir brownie!

Brownie'nin üzerinde bir mum, ve şemsiye!

Ohaaaaa!!!!!!

İyiki doğduun iyi ki doğduuuuun nidaları! :):)

O boynundaki kurdalenin hikayeside şu imiş ;

Hediyem kendisiymiş :) kurdaleyi açıcakmışım :):) tabi ben camdan ulaşamadığım için, o kendi açtı kurdalesini :) pastamıda üfledik :)

Sonraaağ blogundaki fotolar ve yazdıkları..

O an benim kayış koptu ki zaten duygusal dakikalar yaşıyordum kiiiii huaa ağla nisa ağla!!!


Bebeğim! Kardeşim..

Yanımda olduğun için hep burda olduğun için,

benim olduğun için sana çok minnettarım beeğn!!


Beni s*kik üzüntümden mıtlı ağlantıma geçirdiğin için yerim yerim yerim !


dn*


-N-

What's this?

You are currently reading Kadınım, Kardeşim! at Radioactive Lullabies.

meta

§ 4 Response to “Kadınım, Kardeşim!”

  • Sen benim bir tanecik kız kardeşimsin. Seni mutlu etmek benim asli görevimdir!

    Daima mutlu göreyim seni kadınım!
    Bir de daima seni göreyim; hiç ayrılmayalım! <3

    dn*

    Seni Çok Seviyorum!
    -D-

  • Kız kardeşin sana ölür lan!!
    Bende seni istiyorum, hep yanımda yani, dibimde falan =)
    Güzel kokulu kadınım benim,
    tamamlayan parçam.

    Seni Çok Seviyorum!!!

    -N-

  • Adsız says:

    browni fikri gerçekten harika.. (:
    ama onu yerken oradaki şemsiyenin yüzünde biyerlere girmesi olasılığı yüksek ( iğrencim iğrenç :D ) keşke daha önceden bilseydim biricik ablamn doğum gününün dün olduğunu...

    Biricik ablacığım..
    doğum günün kutLu oLsn..
    seviyorum seni... ~H~

  • Canım benim:)
    ablan yer seni:)
    teşekkür ediyorum,
    öpüyorum,
    seviyorum :)

    -N-