18 Temmuz 2009 Cumartesi § 3

Kanadı olan karıncalar dişi mi? Meraklardayım.
Haha deliriyorum sanırım, yakında odamdan fosilimi kazıyacaklar. Kimler mi? Tabiki bilim adamları. Ne sandın lan sen? Evet önemli bir şahsıyetim ben. Öyle önemliyim ki gelir araştırma yaparlar, o derece yani. Tekiğğm beğğn!! :)
Telefonum zaığnnnnnnng! diye titreyince ben direk karmaya mesaj yolluyorum. O titreşimdeki telden sanki bir canavar çıkıcak sanki ovv tanrığğm! .
Hayır , ciddiyim ben. Direk kötü bi haber gelcekmiş gibi hissediyorum. Ve yargıladım bu durumu, tabiki.
Ve 'Hafif' tercihini seçtim. Evet, o ses benim ruhumu hafifletti. Her mesaj geldiğinde kendime olan güwenimde geliyor, uğruyor. We cevabı gayet gaza gelmiş bi şekilde yazıorum. Artık ne yoğumuş? Titreşim yoğumuşş. Hafif olalım hepimiz be! Karma'da hafif olsun, evren hafiflesin.
Dönüüğşüüğm, döğğnüğşüüüm.
Dönüşeceğini düşünüyorsan, sen bir aptalsın. Ben düşündüm, ozman aptalım.
Sırlarımı açıklamıcam.
Hepimiz insanız.
-N-

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta

§ 3 Response to “ ”

  • Sen böyle yazmaya devam et ve ben kendimi menopozdan yeni çıkmış kadınlar gibi yazıyor kategorisine sokayım. İlla bir kategoriye sokcam. Ulan karmaya sokayım falan diiğcem de; alınganlık falan yapar, tırsıyorum; zira bu ara bana karşı biraz cömert kendisi.

    Ben olayı çözdüm: Tamamen kendini ve beynini yitirmekle alakalı. Ve özgür'e ödev verdim: Benim yerime Juliette'le seviş dedim. Hangisini daha çok kıskanacağımı bilemedim. Ama iyi ki sen benimsin.

    Evet, yapabiliyorum. Bilokuna bilokçuk ettum!

    Yaladım falan.
    ŞİLUP

    -D-

  • Lan buldum sen benim nar suyum ol ben senin limonatan olayım mı :D:D oleyy!

    Karmayı hafifletcem ben , herşey çok güzel olcak oh :)

    dönüt weriyorum, bende yaladım.:)

    -N-

  • Nar suyu olayım da Ersin içsin he?! Ersin bok yesin! Ama ille birşey içecekse bence layıkı sidiktir. Çok pis pimpis bir kadınım. Ben kadınım. Kadın. Kadınız. Çok da tatlıyız bence. Güzel falan mesela. Sonra milletin ağzı sulanınca "Neden lan?" diyoruz. bence aptalca çünkü nar suyu ve limonata ağız sulandırıcı şeylerdir. Doğamız böyle, doğamızla barışalım mı? Ben tokalaştım, tokatlaştım. Ne yaptım? Ben de bilemedim.

    Terazi çapstik cimnaystik.

    Şiluğp. Bu uzun süreliydi. Yumuşak g sağolsun. Seviyoruz...

    -D-