Mim ? Mimi? Höh? lan!? evet evet mim tamam.

12 Temmuz 2009 Pazar § 4

Ben şey olmuşum; MİMLENMİŞİM. Şey yapmam gerekiyormuş, şey, itiraf işte.




'ım beni mimlemiş, ama mimi değil, mim :) bende bi resim zıwklayıp başlayım bari itiraflarıma.




Şimdilik pek bişey yok aklımdada yazdıkça gelir, elbet.




Bir Genç Kızın İtirafları Vol. I



1. Evet, insanların söylediklerini, benim hakkında dediklerini- düşündüklerini gerçekten çok umursuyorum. Çünkü ben bir id'im.



2. Ayrıca merakta ediyorum, yukarıdaki maddeyi, .



3. Umursamaz olmaya çoğunlukla çabalıyorum, ama her şeyi kafama takıyorum.



4. Alınganım! Evet! Göt lalesi kadar lafa bile alınabilitem var. Ama alınmıyomuş gibi yapıyorum.



5. Yanlış anlaşılmaktan TİK-Sİ-Nİ-YO-RUM.



6. Beni sürekli yanlış anlama eğiliminde olan insanlardanda , arkadaşlarım dahil, TİKSİNİYORUM!



7. Sinirlendiğim zaman ve kendimi ifade edemediğim zaman , haklıda olsam, ağlamamak için zor tutuyorum kendimi ve sonuç: rezil oluyorum.



8. Sevgilimle kavga ettiğimde , aslında hiç gitmek istemiyorum, içimden lan gelip peşimden durdursaya beni diyorum ama laf ağızdan bi kere çıkıo aptal gibi gidiorum gidiorum snra oturuyorum bildiğin yere. on the floor yani :) onun gelmesini bekliyorum. neden çünkü ben bir id'im.



9. - boşluk-



10. Olup olmadık yerlerde aklımdan çok yaramaz şeyler geçiyo, kendimi durduramıyorum.



11. Evet, sanırım ben temasa düşkün bir kızım.



12. Bende bazen acaba bisexual olabilir miyim acaba diye düşünüyorum. Aklımdan geçmiyor değil.



13. Aptalca hareketlerimi ayna önünde deniyorum.



14. Ve onları düzeltiyorum.



15. Gülüşmden nefret ediyorum. Gülünce çok çirkin olduğumu düşünüyorum. Çünkü, ağzım bütün yüzümü kapsıyor.



16. Vampirlerin olduğuna inanmak istiyorum. Lütfen come and bite me, babe.


17. ebem1


18. Bende deli gibi buz pateni yapmak istiyorum.


19. Buz patenini okdr iyi yapamadığım için çok kızgınım.


20. Aslında çewremdeki bazı kişilerden gerçekten nefret ediyorum, ama bunu söyleyemiyorum. Çünkü bazı çıkarlarım var, evet.


21.Herkes beni onaylasın istiyorum. -Her konuda-


22. Bazen sırf karşımdakiyle uğraşmamak için, susuyorum. , Evet, evet hı hı. haklısın., gibi.


23. Aslında çok kavgacı biriyimdir. - Eskiden daha fazlaydı- Ama bunu bastırıyorum.


24. Hemen gaza gelebilirim.


25. Önyargılı olmamak için büyük çaba sarfediyorum.


26. Gizli işler beni heycanlandırıyor, hemde çok.


27. Evet düşkünüm. Neye ? Evet, thats it.


28. Aslında ben büyük bir Günahkarım.


29. Ego sorunum yok; ama bazılarının egomu beslemesine hayır demiyorum, hoşlanıyorum.


30. Erkeklere inanmıyorum.


31. Süslenmeyi seviyorum.


32. Çabuk etkileniyorum.


33. Panik bir insanım.


34. Tereddütlerim var.


35. Kararsızım.


36. Topuklu ayakkabı giymek için ölüyorum- bazen- , ama boyum 178. Ve bu beni çıldırtıyor bazen tabi.


37. Boyumu seviyorum, hemde çok.


38. Evet, tezatım.


40. Bazen elde etmek için istediğimi, dişiliğimi kullanıyorum, evet.
Kimseninde sabredip okuyacağını sanmadığım için çekinmeden yazdım :) Eveet, bi bakalım. Luna seni mimliyorum, bebeğim. Dökül. :)





What's this?

You are currently reading Mim ? Mimi? Höh? lan!? evet evet mim tamam. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 4 Response to “Mim ? Mimi? Höh? lan!? evet evet mim tamam.”