Mutluluk Şoku

7 Temmuz 2009 Salı § 3

Az önce liseden arkadaşım güzel yürekli insan canım benim Aynurcum öyle güzel şeyler söyledi ki bana inanın deli gibi , bildiğin deli, ya da ipini kopartmış zürafa gibi mutluluk şoku içerisinde çoşmaktayım! :)

Güzel arkadaşım benim blogumu okuduğun, takip ettiğin ve güzeeeel yorumların için çoook teşekkür ediyorum sana .. Ayrıca , bu da çok önemli, Duygu'm ile olan dostluğumuz için yaptığın birbirinden güzel yorumlar için ve temennilerin için minnetarım sana :)

İnan beni şu sıkıldığım gecede öyle çok mutlu ettinki :) <3 <3 Anlatamıyorum bile ya :))

Canım Aynurum . Özel bi insansın, bunu bil :) Sende benim şuan ki yaşadığım mutluluğu hayatın boyunca yaşa inşallah kuzum :) büssürü öptüm seni ohh :)))


-N-

What's this?

You are currently reading Mutluluk Şoku at Radioactive Lullabies.

meta

§ 3 Response to “Mutluluk Şoku”

  • Adsız says:

    Sonunda buldum yorum yazma yerini :)

    öncelikle çok çok teşekkür ederim canım, bu güzel mekanda - ne zaman açsam gülerek kapattığım,bu müthiş mekanda- adıma yer verdiğin için...

    Anlatamıyorum bile ya :) demişsin ya, aslında öyle de güzel anlatmışsın ki canım. Heyecanın yine kelebeklerin kanatlarını çırpışlarındaki zarif heyecan gibi işlenmiş bu sayfaya. Kelebek yerine 'züreyfa'ile ilgili bir benzetme mi yapsaydım yoksa (o_0) :)

    Her neyse bitanem, sen de benim için her zaman hatırlanacak olanlar listesindesin... Uzakta olmana rağmen zaman zaman enerjine ihtiyaç duyduğumu hissediyorken ben,kendimi senin hayat dolu yazıların ya da Julia Roberts gülüşüne yakın gülüşlerinle süslediğin fotoğrafların arasında hayata tutunurken yakalıyorum aslında! Bu bir insanın hayatta yayabileceği en güzel enerjilerden biri! :)

    Bu blog için fazla ciddi bir yazı oldu biliyorum, ama ben misafirim! Nisa'cığımın o neşe dolu yazılarından sonra azıcık da olsa bana katlanın lütfen blog okuyucuları :)

    Nisa'cım, hep böyle kal!!! Olduğun gibi...

    Aynur.

  • Ailecek hasta olmak istiyoruz Aynur'a! (=
    Yeriz bitiririz ^^

  • canım benim.. Ellerine sağlık kuzum ne güzel yazmışsın sen parmaklarından bal damlıyo walla :) yerim o ballarıda senide:):)