Nasıl?

10 Temmuz 2009 Cuma § 2

Evde durmaktan yorulan bi insan tipi? Evet, şuan çok yorgun ve kullanılmış ve yıpranmış ve bunalmış ve.... vs. hissediyorum.

Dışarı çıkmak resmen işlemiş kanıma okuldan dolayı. Ewdeyken boğuluyorum resmen.. Bide annem..

Hep böle olmaktan bıktım . Tatil işkencesi. Filmde yok evde, dışarı çıkamıorum ki alıyım! Nasıl? Öyle.
İnan içimdeki seste susmuş vaziyette. O yüzden böle aptalım. Konuş ey ses! Kus bşiler!

Ölücez hepimiz bugünde bunu İYİCE kavradık Duygu ile :) Gülüyorum çünkü - Acaba zaten bilmiyomuydukta bu kadar şaşırdık?-

Ey dünya, zortla artık! Ya da beni zortlat!


Çıkıkladım.

-N-

What's this?

You are currently reading Nasıl? at Radioactive Lullabies.

meta

§ 2 Response to “Nasıl?”

  • Lunarita says:

    Neden böyle oluyo ki hep?!?!
    Tüm kış, o kocaman ders kitaplarının ve anlamakta zorlandığımız hocalarının arasına sıkışıp kalarak geçiyor! YAZZZZ GELSİİİNNNN! diye inim inimmm inliyoruz!
    Ve yaz geliyor! Bu sefer de yeter ulann, tak ettin canıma! diyoruz.
    Bi enteresanlık var bizde...
    Tek tesellim yanlız olmadığımı hissetmem! Yanlız diilim dimi? :P

    Elizaphelia, çık gez noluurrr! Seni evde sıkılırken hayal edemiyorum :)

    Muah!

    Aynur.

  • Gel bana, ben de geleyim sana?! Börekler falan açarız belkim, he?! (=

    Özledim ki seni çokça! Çokça da ne çokça... Çoookça falan. Hatta Çooooooookça!

    Kalpçikler, sevgi gösterileri falan filan.
    İnan ben de sıkıldım evde olmaktan.
    Yaz okulu hikaye.
    Görüşelim de ölelim mutluluktan.

    Nasıl olsa hepimiz ölcez! (=

    Sevgiler kuzuma, yaladım!
    -D-