Room for Mushes :) wooot boo?

17 Temmuz 2009 Cuma § 1



Yes!!! I love touching mushrooms!!! Hep böle mantardan evim olsun falan istemişimdir yani o derece, düşün artık. Üst yüzeyleri çok güzel, pürüzsüz.. Evet, dokunuyorum mm :) Ha? Kahve mi? Tabiiki sevilir- tarafımdan- . Bu mantarlarda dün önümüze yemek olarak gelmeden hemen önceki halleri:) Az çekim yapıp moral werim dedim :)

Bu aralar aslında çok sıkılıyorum evde, ama dışarı çıkasımda yok . Eah!! Hı bak, asıl konu; pek bi heycanlanmaya başladım ben. Ama derinleştirilmemesi gereken mevzu bu. O sebepten ötürü, konuyu burda kapattım tım ım m.

Yazmayasım, yazım hatası yapasım var. Yaşanılan bir şey olmayınca, malum yazcak pek bişey olmuyo. Ewde öyle mantarlarla, kırmızı pul biberle falan konuşuyorum. Son olarak;

Save water, shower with me babe:) wuhuuuw :)


-N-

What's this?

You are currently reading Room for Mushes :) wooot boo? at Radioactive Lullabies.

meta

§ 1 Response to “Room for Mushes :) wooot boo?”