Sevdiğim hayat

24 Temmuz 2009 Cuma § 0

7 Deniz
rastgele onun kokusunu aldığım tadımlık tadıp doymaya korktuğum o kokuyu taşıyan rüzgara tutunup savruldum şuursuzca....
nereye gittiğini bilmeden savrulmanın verdiği haz ile bıraktım kendimi boşluğa belki düşersem yeniden birikebiliridim sıçrayabilirdim başka bir zamanda başka biri olarak tadıp doyabilirdim o kokuya.
ama düşmedim......birikmeyi istemedim sıçramayıda başka biri olmayı asla istemedim..
ben bendim ve o benim taptığım kokuyduşimdi onu böyle arzularken başka bir bedende başka biriyken aynı şekilde özlermiydim hiç bilmediğim o kokuyu..ateşten ceketimi giydim......
7 deniz aştım........
anladımki geliyorum yana yana....
Bişey sölenebilitesi yok arkasından.
Susuyorum.
-N-

What's this?

You are currently reading Sevdiğim hayat at Radioactive Lullabies.

meta