ay lav plantium

21 Ağustos 2009 Cuma § 13

Sarışınlık nedir?
Ten ile mi alakadar yoksa saç ile mi?
Eğer tenin beyaz olması gerekiyorsa evet benim tenim oldukça beyaz, hatta overbeyaz, overpale falan. O derece.
Saç? Saç ilk okula kadar platin dencek şekilde sarıydı, sonra koyulaştı tabiğğ kiğğ, kalamadılar öle. Ama hala vardı sarılıklar. Sonra özüme dönebilmek için şimdiki halimi aldım tekrar. Platin.
Şimdi ben çakma sarışın mıyım? Nedir çakma sarışınlık?
Neden taktım bilmiyorum, sanırım bana doğru tükrük hızında gelen tükrük kıvamındaki laflar.

Ayrıca sarışın olmak direk +18 önyargılarının kapısını açmakta, bilirsiniz. Ah, saçmalık. Genellemeler çok fena.
Aptallık olayı var ki bide, onu hiç tınlamam. =)

Ama şu bi gerçek, sarışınlığa beyaz tenliliğe bayılıyorum, isteyen ne düşünürse düşünsün bebeyim.

Ben bi salata yapim.

-N-



edit.



Aaa-aa! Bu 100. kaydım imiş! bak şimdi farkettim. Hadi hayırlı olsun. Cebren ve hile ile değil tamamen emekle geldim buralara. eey ey. :)

sevindim be corç.



-N-



bide imza çakarım.



What's this?

You are currently reading ay lav plantium at Radioactive Lullabies.

meta

§ 13 Response to “ay lav plantium”