10 Ağustos 2009 Pazartesi § 6

Bence içinde kadınların olduğu, kadınlardan bahsedilen yazılar ya da şiirler daha gerçekçi, bi kadının adama yazdığı şiir sanki sadece bohem gibi ölesine olan :S
Adamın adama yazdıkları bile daha iç gıcıklayıcı.
Kadın adama yazmasın.
İçinde çözsün olayını.
tamam,yüzü solgun,hüznü boldur...derindir,aşıktır ve aşkı batıni değildir. Ama bilemedim şimdi.
Yinede kadın yazılsın, anlatılsın derim.

Neden birden beynim böyle bir şey döktü burnumdan anlamadım.
Söylemeliydim. Tutsam, hapşurmamaya çalışan gibi olurdum ki bunun zararlarını hepimiz biliyoruz, di mi?
Ah.

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta

§ 6 Response to “ ”

  • ıkındı tıkındı sonunda açıldı...

    Kadınlar edebiyattan anlamıo gibi bi anlam mı var burda?! Ya da şiirden? Bilmem... Düşüncem.

    Yaladım soldan (= ŞİLUP!
    dn*
    -D-

  • Adsız says:

    normal kadınlar hakkında şiirler söylensin..
    özel kadınlar yazılsın özel kalemlerle..
    ama imkansız kadınların kitabı basılsın sadece tek nüsha sayfaları kırışık..
    sayfaları sarı...
    anlamlı....

    bir gün belki kitabını yazarım...
    kapağındada gökkuşağı renkleri...
    özgür irade özgür ruh

    ::::::::::::::::::::V:::::::::::::::::::::

  • Unknown says:

    bakın ben size bir şiir attirim mesela,Başlık:Kadın...

    Kadın var can eriği gibidir, kah tatlı kah buruk,
    Kadın var üzüm gibidir, yenilir olsada koruk olsada çürük.

    ps:bu yorumu onaylamasanda mı saklasak acaba :))

  • Duygu'm tabiki kadınlar edebiyattan anlıyo, öle bişi asla demem. Kendime ve sana hakaret etmem :D Dediğim şudur; bir kadının bir adamı anlatması, yazması bi anda bana boş geldi. Anlatırkenki edebiyatına lafım yok, olamazda. Uslup değil,şekil değil, edebiyatı değil bahsettiğim bebeğim. Kadınların anlatılması, yazılması daha iç çekici, sewiştirici.. Ya da adamın adamı anlatması dedğim gibi. Ha kadının kadını anlatmasıda süper.. Tanrım. Böyle bi düşünce kapsadı bi an beni işte bebeğim.

    Adsız, imkansız olan kadın olmak güzel, senin için olmak kötü. yada potansiyeli .. bilemedim.
    gece rengide olmalı, unutamayız onu. Üzülür.

  • recep, senden de bekliyoruz lütfen. her türlü saklarım ben senide yorumunuda :D duygu daha iyi saklar gerçi seni :D

  • bu anti-feminist yaklaşımını beğendim. ama hep öyledir zateni şarkılat türküler de hep adamların elinden çıkmıştır. sanatta daha iyiyiz sanırsam