beynimdeki filler gelir beni dişler

26 Ağustos 2009 Çarşamba § 1

Hangi kanal bilmiyorum ama sürekli bana rastlayan o reklam beni illet ediyo, strese sokuyo! Bir de inanilmaz işkence cektiren bir jingle'ı war, öleyim diyorum ya öleyim! şöle ki sözleride;
"mağğkroğğğ markeğğğt işteğğğğ hiğğzmeğğt
kaliteğğ makroğ fiyatlari mikroğğ"

Elfen Lied'ın o şarkısından sonra beynimdeki filleri harekete geçiren bir müzik mi diyim ne diyim daha ortaya çıktı işte, evet öleyim.

tekrar ve ısrarla söleniyo bu ve sanırım sadece Ankara'da yayın yapılıo, oehh!! Nası bi atraksiyondur bu. İnsanlara yazık lan, acıyın bize.

Lady Gaga'dan hala hazetmiyorum,
Mavi Kuş ile Küçük Kız'ı çok seviyorum.

nevet yawrum bütün paramı kumara yatırdım, şimdiğ seni de satın alırım bu malikaneni de! Ara bey babanı, ara nulaaağn!

gelicem.

-N-


What's this?

You are currently reading beynimdeki filler gelir beni dişler at Radioactive Lullabies.

meta

§ 1 Response to “beynimdeki filler gelir beni dişler”