5 Ağustos 2009 Çarşamba § 1

Bisikletle çıkıp,hayvan gibi en ağır vitese asılıp, mis gibi dolunay karşımda - ewet içgüdülerim harekete geçiyo-,
kulağımda dinlenilmemesi imkansız şarkılarım, müziklerim,
rüzgarın içinde......


-müzik bi anda wııırc eder-
Şimdi;
bu yazıdan sonra huzurla sewiştim, nirvanaya falan erdim gibi felsefik bir dewamlamak gerekirdi. Ama;
hayır lan!!! ermedim işte o erilcek yerlere. yani tamam bi an erdim sandım falan fişman hatta rüzgarla baya iyiydik, dolunaylada.. rüzgarın sesi şarkılarımla karışıp yüzüme ayın ışığı wururken...
midemi üşüttüm be!
:)
midem bulanıyor, evet.
geçer gider.ehh. lan !
**

böle bi bulantıya o imzayı çakamam=))

-N-

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta

§ 1 Response to “ ”

  • Senin üzüntün, benim üzüntüm; senin mide bulantın benim mide bulantım.

    Şimdiye kadar geçmiştir herhal; lakin geçmediyse kendisine teessüflerimi iletirsin. Kıyamam ben öyle melek cana.

    Sol yanaaaa uzat. şilup.
    -D-