23 Ağustos 2009 Pazar § 24

Bunlardan bi tane edinicem taktım ya kafaya!
Ha bide gölün üzerinde bunun biraz daha gelişmiş evimsi bi bungalow daha alıcam.
Eee hazineyi mezara mı götürücim bebeyim?


kitap okuyum ben biraz.

-N-

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta

§ 24 Response to “ ”

  • Adsız says:

    evet inanırsak olur bence :D

    nihahahhaah ^^

  • uslu olursak şirinleri görebiliosaak, inanırsak alırım ewet :)
    kutlama falan yaparız orda hep beraber ha! :D süper olur sonrada testere67 yi çekeriz:)

    ihi:)

    -N-

  • Adsız says:

    aklın fikrin testere 67 de :D

  • Adsız says:

    hmmm...hiç bi yere para harcamayıp bütün parayı biriktirirsek, işe yürüyerek gidip, arkadaşlarla buluşmayıp fuzuli masraflar yapmayarak kozmetik ürünlerine hiç ödenek ayırmazsak sanırım 456799388273 sene sora bundan bi dene alabiliriz...evet evet alırız!! :))

  • En baştaki bizimdi diğ miğ?!

    -D-

  • Wakan tanka walla taktım çekicem ihaaa:D artık başrol kim olur onu bilemem:)

    Onurius o kadar kötümser olma bak Karma'ya doğru mesajı yollarsak Cosmos'da yardımcı olursa biz de biraz para kattıkmıydııı walla alırız bi tane deil hemde bi tane de misafirler için bile alırız!:) heyt bee :):)

    Ewet bebeim en baştaki bizim oh :D

  • Lunarita says:

    Ortadakini 1 aylığına rezerve ettirmek istiyorum tatlım.

    İsim: Luna
    Soyisim: Lunarita
    Ödeme şekli: Çek -karşılıksız çıkarsa karışmam- =)

    Testere filmine karışmam haberiniz ola! Evimi kana bulayamam. Belki gitmeden önceki son güne denk getirebiliriz, o zaman bi önemi kalmaz! Ha bi şartım daha var ama, son üçe kalırım filmde,ilk ölenlerden olmam! ;)

    Seviyorum seni Sevgili -N-

    Öpücükler.

    Aynur.

  • ahaha buyrun sayın bağyaağn:D ammmaaaa burdaki bütün bloggerlar ile çekersem o filmi sende gelmek zorundasın :D başka bitane alırız film için nolcak bebeyim :D Onurius alır onuda :D
    Hamlet kabul ederse oda kanlı sahneleri falan çeker resimler falan :D

    seviyorum seni Luna'm:)

    -N-

  • yan komşunda ben olabilirim o zaman (=

    Ama bak ben öle terstereden falan korkarım..

    hadi evren sana bi dünya mesaj yolluyoruz boş durma çalış hadiii...

    öptüm bebikim..

  • Hamlet says:

    http://www.realliving.com.ph/blog/wp-content/uploads/2008/03/lakehouse.jpg

    bu daha iyi, ben bunu alıcam =)

  • Sana kıyamam ki ben be :/ sen de bize gökkuşağı getirirsin kırmızı kandan başka renklerde lazım dimi :D
    komşuculuk oleey :):)

    öpüyorum bebeyim baya salyalı hemde :D:D

    -N-

  • Lunarita says:

    Tamam kabuldur her türlü =)

    Küfür yasak olmasın lan testerede =) Küfr edesim var ama ramazan ayı itibariyle zaten kırk yılda bir ağzımdan kaçan küfrleri bile azad ettim!

    Ramazandan sonra çekelim, Bol bol f.ck you! olsun filmimizde, altyazılarda lanet olsun diye çevirelim ama :=)

    Kisses 4 u! ;)

    Aynur.

  • Sayın Majesteleri, orası çoktan tutuldu tarafımdan, özür dilerim.
    =))

    Mrs Baros, siz de gelmelisiniz, lütfen :)

  • Hamlet says:

    Leydi Elizaphelia, hiç kendinizi yormayınız.Statünüzü almamı istemiyorsanız, ev ile ilgili hayallerinizi kendinize saklayınız.Bungalow neyinize yetmiyor kuzum ?

  • Hiç bir şeye değişmem. NOKTA.
    Ehem...
    Ya da siz gelecekte kullanın ben geçmişte.
    Lütfen uzlaşın benimle Sayın Hamlet.

    Your Majesty.

  • Hamlet says:

    Sana bunu aldım Leydi Elizaphelia, bu son çağrımdır alın bu evi gidiniz . http://www.kohkoodbeachbungalows.com/filer/42/Lake%20House%20boat3.jpg

    Benim evimle ilgili ise, bu sonbahar bir kaç günlüğüne ağırlayabilirim sizi.

    Sevgilerimle.

  • Düşünmem lazım, bu kadar kolay olmaz.
    Kusura bakmayınız Hamlet.

    ozaman benim bungalowlardan yer istemiyorsunuz öyle midir? pek ala.

    =)

  • ehahea :D Luna'm küfür rulez! olmamı olmamııığ:):)

    yerler:)

    -N-

  • ben filmin sonunda bütün renklerimi göstereceğim kanları kapatırızz
    ihih

    bende öptüm hüp dieeee

  • Adsız says:

    1.birbirinize msn adreslerinizi vermelisiniz...
    2.alınacaklar listesini hazırlayın ben alırım...
    3.iftardan sora cila atmak için burger king e gidelim mi?
    4.daha sonrada nargile?

  • 1. diğğ miğğ
    2. tamam hep beraber hazırlarız
    3. burger king dedimmiydi akan her şey durur
    4. ben nargile içmem de içen arkadaşlar elbetki wardır Hamlet, Buğra belki Undefinable'm :)

    ıhıhıh=)

  • Lola says:

    boşver mantarı bebeğimmmm bundan yapalım biz en iyisi

    nutellayabandırıryerim. muç.

  • Tamam bebeyim hangisinden istersen:) ihi:)