but i'm a creep, i'm a weirdo..

28 Ağustos 2009 Cuma § 12


mim var bebeyim Mörf'ümden var bebeyim =))

7 garipliğim ve 7 sevdiğim şey. neden 7 ? bilmem ki ?
1. tiksinme duygusu bende yok. Hiçbir şeye karşı hemde. Yemeğimdeki saç ağzıma girmiş olsa we ben ağzımdan onu çekip çıkarsam bile umrum olmaz, afiyetle devam ederim o yemeğe =)
2. Şerbetli tatlıları ekmekle yerim, Ekmek kadayıfını bile. ekmeksiz asla yiyemem. =)
3. Ateşi çok seviyorum, nedense.. ve soğuğuda..
4. Ananemin evinin koridorundan geceleri fena halde tırsarım, çok uzun bi ara orası ya böle gece mutfağa falan gidiceksem koşarak giderim, koşarak gelirim =))
5. 10 yaşımdan beri aynı ayıcıkla uyuyorum, ona sarılmadan kendi odamda asla uyuyamam. ve o ayıcık hiç yıkanmadı :):):)
6. kavga esnasında demeyip sonradan aklıma gelen şeyleri kesinlikle ve kesinlikle söylerim , ya tekrar ararım ya yanına giderim ama asla içimde kalmasına izin wermem, sanki ölücekmişim gibi içimde kalırsa.
7. Sucuklu ekmeğin içine ayrıca nutella koyarım. o şekilde nefis oluyo ihi:):)
8. bu da bonus olsun: çok fazla insancılımdır ama sevdiğim insan azdır, bi de insancıl olmama rağmen yine, hayvanlardan korkmamda insanlardan tırsarım.
lan bunlar ne ki aslında neler war bende de, korkmasın kimse diye yazmıyorum haha kaçarlar falan sonra =)))
büsürü şey severim aslında ben lan ama 7 adetini seçicem içlerinden, bakıyoruz tabloya;
1. Ailem lan.
2. Arkadaş lan.
3. Müzik tebiğkiğ.
4. Burger King.
5. La matlube illa aşk! ihih:)
6. Su, ateş.
7. aha kendim.
bu daa gitsin gitsin ;
Jana'ya gitsin
Piobass'ıma gitsin
Scissorhands'e gitsin
Zardankadın'a gitsin bağalım.
öperler oh.
adios.

What's this?

You are currently reading but i'm a creep, i'm a weirdo.. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 12 Response to “but i'm a creep, i'm a weirdo..”

  • ilk ikisi cidden garipmiş.

    ayıyı neden yıkamadığını ayrıca merak ediyorum.

    Sucukla nutella olayında ise yalnız değilsin, manyak bir arkadaşım sucuklu tostu ketçap + nutella ile süslüyor.Çok lezizmiş. :D

    koridor fobisi bende de var, koridordan geçerken türlü senaryolar yazarım, hangi koridor olduğu fark etmez. :S

  • haha ketçap yine iyi ben salça sürüyorum :D:D unutmuşum bak onu :D ahh koridorlar! :)

    ha yıkamıyorum çünkü 11 yıllık bi geçmişimiz war o ayıcıkla bi çamaşır makinasıyla hepsini silemem bi anda :D bide üşeniyorum sanırım ama yok yok 11 yıl ya kolaymı :D ihi=)

    -N-

  • Hamlet says:

    Sokaklardaki çapraz yürüyüşünüzün nedenini daha iyi anlayabiliyorum artık Leydim.Bu arada, fuşyadan bir ateş var gökyüzünde, hatta marsın yerine, bakmanızı tavsiye ederim.

    Sevgilerimle,
    Hamlet.

  • O fuşyadan ateş her yerde olmalı benimle ve sizinle birlikte.

    Majesteleri.

  • Lunarita says:

    11 yıl... Adı var be! Yıkama zaten bitanem, ilerde çocukların bu hikayeye bayılırlar! =)

    Koridorlar... Sanırım ben de tuhaflık var. Ben evlerin uzayıp giden koridorlarını çok severim. Oraya böyle seni anlatan, senden olan fotoğraflar asıcaksın, sonra loş bir aydınlatmayla geceleri de yaşamasına izin vericeksin... Ama koşarak geçmiycen öyle,sindire sindire ağır çekim geçeceksin!

    Öperim bitanem...

    Aynur.

  • ... says:

    kavga esnasında demeyi unuttuklarını sonradan aktarman müthişşş!!severim kusmaları:)ohh.
    öperim seni,hem aşağıda yazdığın onca kadınını:)

  • Luna'm diğğ miğğ yıkamıcam ewet:) o koridordan kendi ewimde olsun tamam da ananeminki korkutucu ya wıy kaçarım walla:D oh öperim=)

    Evolet'im fena kusarım walla:D bi hışımla böle=)) o bütün kadınlarımda seni öperler çepeçewre:D

  • Adsız says:

    garipliklerin arasındaki 6. maddeye bittimk :)

    sucuklu ekemekle nutella mı, kuzum delirdin mi sen ??? Ehm tabi ki zevk meselesi :D

  • Bettra says:

    Hepsi tamam, gerçekten. Sorun değil yani :)
    Ama birlikte olmas ki! Sucuk ve nutella ayrı ayrı dünyanın ennn muhteşem en harikulade lezzetleri tamam! Sonuna kadar katılıyorum. Nutella diye ölürüm ben.
    Ama birlikte olmasss ki. Ten uyuşmazlığı olur olarda kimyaları tutmaz :)

    Sevgiler,
    Bettra...

  • Finduilas says:

    sucuklu nutella? allalla merak ettim. denemek lazım. :D

  • wakan tanka, walla süper bir tad oluo kesinlikle dene:):) ha bide ewet fena kusarım geriye :D

    Bettra acaip uyuolar tam tersine sucuklu tostun arasına sür öle bi yi yawrucezim:)

    findulas evt evet dene dene oley :):) ihi:)

  • Mary Jane says:

    wuhuy mim'lenmişim.En yakın zamanda el atacağım güzel N'm.Çok teşekkürlerimi sevgilerimi ardından bir dünya öpücüklerimi gönderirim efendim.