22 Ağustos 2009 Cumartesi § 21

Çok sakinim, çok iyim şuan. Hatta okadar iyiyim ki Onurius'un beni mimlediği 100 maddelik kendini tanıt olayını çok tıkanmadan yazabilirim. Burdan minnetlerimiz Onuriusumuza =))

Telkinler önemlidir bebeyim, kendime yapmalıyım bol bol şuan, rahatım evet ooğğğmmmm :)

ELIZAPHELIA BÖYLEDİR

ELIZAPHELIA ŞÖYLEDİR

1-- 2 adet ismim var kütükte, 2sinide severim, N'yi daha çok severim. E'yi de dışlayamam severim.

2-- Benden 12 yaş küçük bir kız kardeşim var, bazen kendimi annesi gibi hissediyorum:) Çok kızıyorum ona ama onun için ölebilirim o ayrı bi mevzu bebeyim.

3-- Boyum 177, ya da 178. Bundan rahatsız mıyım? Bazen. Ama bazende cidden lan iyiki uzunum ha diyorum, seviyorum be!

4--Kilom ise 60. -çok mu gerekliydi? yo boyu sölemişken bunuda sölim dedim, 100 madde lan nası geçicek, bismillah.-

5-- Annemden çok tırsıyorum :)

6-- Libidom çok yüksek, afrodizyak benim kendi bünyemde bolca var. Bazen rahatsızlık werebiliyorum çewreme, o derece.

7-- Öğrenci olmaya bayılıyorum ama keşke daha çok param olsa lan.

8--Timbaland seviyorum ben ya, hattaa Bounce parçasının hastasıyım.

9-- Çok çabuk heycanlanırım hemen lan hemen.

10-- daha 90 adet olmasından şuan tırsıyorum bak heycanlandımda.

11-- Çabuk inanmam ama inanırımda, burda öbür kişiliğim devreye girer.

12-- Robert Pattinson'u hayvani bi şekilde beğeniyorum. ama gelip benim ol dese hayır derim o ayrı :)

13-- hayır diyeceğimden emin değilim.

14-- Yüzme konusunda acaip iddalıyımdır, fena yüzerim, tur falan bindiririm.

15-- Deniz aşığıyım, havuzuda çok severim. içinde yaşayabilsem yaşarım ikisininde.

16-- Ankara'ya gelene kadar hep deniz kenarındaydım. Ben bir su kızıyım, sanırım ondan boyum böle oldu :) Sulak yerdemi yetiştin lan! -Evet.

17-- Laz'ım.

18-- Denizden babam, amcam, teyzem çıksa yerim, ayırmam.

19-- Yemek yemeyi çok severim, hatta çok, baya çok.

20-- Burger King aşığıyım.

21-- KFC aşığıyım.

22-- Kivi aşığıyım. ;)

23-- Nutellaya bayılırım.

24-- Arka Sıradakiler fanıyım:) Çok ciddiyim. Hatta son bölümde ağladım lan ben, ölmesinler onlar lan , Hamdi Alkan yapma bunu bana be :(

25-- Çok fena cesaretliyimdir, deli cesareti hatta.

26-- Ayakkabı delisiyim, zilyon tane olsa yine alırım.

27-- Yenilikler beni ürkütüyo.

28-- Çok fena kavgacı olabiliyorum. Yani bildiğin sokak kavgası, sinirlenirsem şerrimden korkun.

29-- ama bunu yenmeye çalışıyorum tabiki.

30-- Evet, it gibide sıçıldı azıma. - sanki itlerin azınamı sıçılıo? ne alaka şimdi bende allasen.-

31-- Tanrıya inanırım ve kendime.

32-- sarı ve siyah renkleri severim sarı ışığımı siyah asaletimi simgeler.

33-- melodileri severim, kulağmda çaldıkça kalbime yön veren kaldırımlarda sol anahtarı kıvamında yürümeyi

34-- gece ve gökkuşağı ironik ama bir arada olmalarını severim

35-- ölümü severim yaşadığım her anın en önemli an olduğunu bana hissettirdiği için.

36-- ama ölümsüz olmak çok büyülü gelio bana.

37-- ölmeye hazır değilim, hemde hiç. HİÇ.

38-- kendi yönüme gitmeyi severim dünya ne yöne giderse gitsin.

39-- aşk aşık olmak ve aşkımın şiddetinin karşımdaki erkeği hırpalamasını ve aydınlığı.

40-- yeteri kadar ışık hüzmelerinde değişik renklere büründüysem karanlığa taparım

41-- v for vendetta severim ilkel bıçaklarını ve kararlılığını.

42-- Massive Attack.

43-- Leonidas'ı severim, bana hiç tanımadığım bir erkeği hatırlatır.

44-- Twilight serisi beni benden alıyor, götürüyor, bida getirmemesini dilettiriyor.

45-- 13 sayısını severim(z), uğurumuzdur, uğursuzlara inat.

46-- Kısa cevaplar rahatsız eder beni.

47-- Bişi yapmadığım demediğim halde, yapmışım veya demişim gibi muamele görmek sonucu karşımdakine pahalıya patlar lakin bu duruma düşmekten nefret ederim.

48-- Aniden ayı gibi sinirlenebilirim ve birden sönerim. Ha! Saman alevi işte. o var bende.

49-- Laz damarından bende 2 adet bulunmakta.

50-- çüş yarısı bitmiş :D Bungalow alıcam bitane, ahanda yazdım buraya.

51-- Orda testere 67 yi çekicem.

52-- Zürafalara bayılırım. Evet çok hayranım onlara, e bide kan çekiyor azizim.

53-- Bi gün dünya turu yapıcağımı biliyorum, bu da bir şey.

54-- İrlanda var yakınlarda listemde gideceğim yerlerin başlarına yakın. Afrika. Sydney. Norveç. New York. İspanya.Vesaire.

55-- İrlanda'da evleneceğimi bilmek bana huzur katıyor.

56-- Uzaylılar var.

57-- İngiliz Edebiyatında yaşıyorum.

58-- Hamlet'e ciddi manada bir aşk besledim.

59-- Evlenmek korkutuyo bazen beni, bazende ben evlencem lan! diyorum.

60-- kızım olsun sarışın, lüle saçlı, beyaz tenli. Sapsağlıklı olsun. Amin.

61-- Ego halk otobüslerine ne kadar küfür etsemde onlar benim bir parçam. Evet otobüs parçam.

62-- Duygu benim şuana kadar sahip olduğum EN İYİ EN YAKIN ARKADAŞ, EN İYİ BÜYÜK KIZ KARDEŞ, EN AKILLI - EN MARİFETLİ- EN EĞLENCELİ-EN SIKILMADIĞIM- EN HUZUR VERİCİ KADIN.

63-- Okulu özledim.

64-- Kesinlikle Istanbul'a gitmeliyim.

65-- Kitap okurken kayda değer bir heycan dalgası sarıyor ruhumu, bünyemi.

66-- İngilizce öğretmenliğinde okuyorum ben de, hatta Duygu'mla aynı sınıftayız, aynı sıradayız kucak kucağa dinliyoruz dersi falan.

67-- Kıskandığım kadınlar var, ve hep olucaklar. Ah.

68-- Çok fazla vicdan sahibi bi insanım, bu benim azıma sıçıyo.

69-- Fedakarım bide mal gibi. Bu da azıma sıçan unsurlardan biri.

70-- Arabaları severim, uçakları severim. Arabam olsun lan. Mini, bmw, audi, jaguar.. oh hepsi benim olsun lan walla bak hadi be:/

71-- Kendş kendime dans falan ederim, şarkı söylerim böle ayna karşısında, mimik çalışırım falan bazen. =))

72-- Dövmek istediğim insanlar var, öldürmek istediğim daha çok var. Ama yapmıcam.

73-- Dekolte severim ama abartılı değil.

74-- Dilimi deldirmek istiyorum.

75-- İnsanların düşüncelerini okuyabilmek süper olurdu.

76-- 600cc lik, kırmızı hayvani derecede hızlı motosiklete bindirilip jandarmadan ve polisten kaçtığım günü hiç unutmucam. Hatta şöle demeliydim polisten ve jandarmadan kaçırıldığım. =))

77-- Çok fazla hatam var, çok fazla maceram var.

78-- Çok büyük çılgınlıklar yapabilitem var, ama dur diyorum.

79-- Hatalarımın hepsinden ders alabilmiş ve iyi yönde gelişme gösteren bi kadınım.

80-- Kırmızı ojeye bayılıyorum.

81-- Kırmızı meyveler içmeye doyamam.

82-- Hardal delisiyim.

83-- Hiç bir şeyden hiç ama hiç iğrenmem, tiksinmem. Önümde 23 kişi kussa yinede afiyetle yemeğimi yerim, umrum olmaz.

84-- Çok fazla iyi niyetliyim, bu kötü.

85-- Hep 21 kalmak istiyorum.

86-- Lost'da Jack tarafındayım :D haha :)

87-- Kendi evim olsun istiyorum.

88-- Yalovayı çok özledim. Gitmek istiyorum artık.

89-- Vazgeçemicek olduğum insanlar sayılı, ama varlar.

90-- Takıntılıyım. Ama rahatsızlık düzeyinde değil.

91-- Aslında çok iyi bi sevgiliyimdir, çok ciddiyim.

92-- Avukatlık çok hoşuma giden bi meslek nedense.

93-- Vampirler candır. Olsalardı iyi olurdu.

94-- Bu aralar kafam çok ama çok karışık. Heeeğlp!

95-- Saçlarımı pembeye boyamak istiyorum, evet hepsini.

96-- Bungee Jumping yapmayı çok istiyorum.

97-- Bazen sanki ben başkasıymışım gibi hissediyorum.

98-- Bana hiç süpriz yapılmadı. Hayatım boyunca.

99-- Karşımdakine bişiler anlatırken -cewaben- banane umrumda mı demesi onun ölümüne sebebiyet werebilir. Lan umrunda olsun diye mi anlatıyorum beyinsiz! Sordun açıklıyorum!

100-- Uyumlu biriyimdir esasında, ama nedense görünüşüm dolayısıyla insanlar hakkımda farklı düşünüyorular. Artık umursamamayı öğrendim.

101-- Çiçeklerden en çok papatyayı severim.

102-- yarasa yavrularına bayılırım, bi gün alıp beslicem :D

Şu an ben ölü bi insanım. Su soğuk mu lan? - soğuk ama girince alışıyosun olayı yok bu mimde, her bir kelimesi zorladı beni=)) Ama bitti :) okucam bi tekrar, eklerim belki bişiler sonra.. Onurius tekrar teşekkürler.. :)

Merak ediyorum , yazmaz belki ama ben bu mimi Hamlet'e paslıyorum.. Evet, dedğim gibi merak ediyorum neler yazıcağını.

editinbaşkanı: Point'imi ben mimlemek istemiştim burda ama onu hemen ürkütüp kaçırmak istememiştim yavru ceylan vaari:) Ama o bana cesaret verdi ki :) bende onu güzelce mimlerim:) kıyamam ellerine ama 100 adet öper ellerinden bebiim:) hadikolaylaragelesin:)

Aslında çok istiyorum büsürü kişiye paslamak ama korkutmak istemiyorum kimseyi :)

Yardımları ve desteği için V ye minnetlerim. Özelsin, cansın.

adios.

-N-


What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta

§ 21 Response to “ ”

  • Adsız says:

    wuhhhh 1 günde iki kere 100 madde okumak, bu bünyemem bep iyi gelmedi sanırım :D

    yoksa undefinable ile aynı sınıftamısın ha ? :D

  • :):) Evet kadınım odur :)

  • Mrs Baros says:

    8--Timbaland seviyorum ben ya, hattaa Bounce parçasının hastasıyım.


    aynen (:

  • Adsız says:

    avukat döverim
    ama avukatlık mesleği seven bir kadına aşık olabilitem var
    auumm

  • V kim v kim?!
    Ama hepsinden önce 62. madde ağlatır, zırlatır, böğürtür lan! Aynısı senin için de geçerli ha!
    Biz... BİZ...
    Anlatabiliyor muyum? "BİZ"

    Seviyorum seni
    Çok fazla
    Çok fazladan da fazla.
    Aile + Elizaphelia. Kardeşimsin lan!

    İzin ver; methiyeler düzeyim sana burada.

    Kuzum benim!
    dn*

    -D-

  • Mrs Baros, ihi:) şarkıdan afrodizyak fışkırıyo resmen.
    Tabiki sevmemin tek sebebi o değil :)

    Savaşmayınız, sevişiniz sayın V. =))

  • Lunarita says:

    Sevgili Nisa'cım,
    Okumak oldukça keyifliydi...
    Alıntı yapmak istiyorum: '45-- 13 sayısını severim(z), uğurumuzdur, uğursuzlara inat.'

    Benim içinde 13 inanılmaz derecede önemli bir sayıdır!

    1988 yılının 13 Mayıs'ı bu dünyaya gözlerimi açtığımda günlerden Cuma imiş! Yani, 13. cuma! :) Ama aynı zamanda, dinimizce çok önemli olarak adı geçen 'kadir gece'siymiş de! Şanslı bir bebeğimdir ve 13 sayısı tüm hayatımda benimle birlikteydi... Hatta en son kendini, üniversitedeki okul sayımın son rakamlarında yer alarak gösterdi, 0013 =)

    Kocaman öpücükler...

    Aynur.

  • Bebeğim, kadınım, Undefinable'm iyi ki benimsin :) Evet BİZ.. dn* dn*

    Luna'm sevindim eğlenerek okuduğuna, teşekkürler :) 13 baya bi yere sahipmiş senin hayatında vay :)
    öperim tatlım :):)

  • Lola says:

    Bana pasla bak bakalım neler aynı çıkıcak :) Adını çok sevdim bebeyim. gerçek.



    öperimgözlerinden

  • İnanırmısın bilmiyorum ama Point'e de gitsin diye yazdım sonra sildim şimdiden bukadar korkutmayım seni diye :):)
    O zaman mimim sana gelio hemen hemde :)

    öperimelmacıkkemiklerinden :D
    -N-

  • İ.x.İ.r says:

    Ortak yönümüz sayamayacağım kadar çok.

    sevgiler=)

  • Sevindim ixir =) ihi:)

    teşekkürler akabininde sevgiler saygılar :)

    -N-

  • ... says:

    okudum!!oyy,vayy,hmm,haaa,nee,uhhh,yeahhh,ohaa gibi nidalar ettirdin bana yavruuumm:)))
    vee parçaların ilen seni bütün seviyorum işte var mıııııııı????:)))

    öptüm:)

  • Otobüs parçamla,katil halimlede sev ama beni :(

    =))

    tatlım benim, okuduğun için de çok minnettarım çok teşekkürler:)

    seni ben yerim:)

    -N-

  • Adsız says:

    okurken her maddede bakk seeeennn vayy vaayy gibi homurdansamda genel itibariyle tahmin ettiğim şeylerdi...şu timberland olayına bende katılıyorum :) sokak dansı 2 filminin son sahnesi bende "hemen sevişelim" hissi yaratsada kendimi frenlemişimdir :))

    ankarada EGO istanbulda İETT bitanesiniz!!! heea bide şu dövme dil deldirme olayı bizi bozar kuzum girme o işlere..öpüjükler mucuklar saygılar hürmetler :) ayrıca sabrın içinde teşekkürler :)

  • o his bende her dinlediğimde oluoda aynen frenleme olayı baya war :D ahehahe:):)
    EGO ve IETT aynen öleler ne kadar sinirimizi bozsalarda olsun be:):)
    ben teşekkür ederim okuduğun ve beni mimlediğin için zor oldu ama iyi oldu ihi :):)
    öperim bende =)) hürmetler bizden efendim:):)

    -N-

  • Bugra says:

    Sabah bakınıyordum.. Diğerlerinden farklı bir font, farklı bir renk..

    " melodileri severim kulağmda çaldıkça kalbime yön veren kaldırımlarda sol anahtarı kıvamında yürümeyi "

    Böyle bir cümleyi nasıl bir bünye kurabilir ki? Hayran kaldım, ayakta alkı$lıyorum.. Çok beğendim, kıskandım :) İzninle alıntı bile yapabilirim :)

  • @Buğra, ihi:) buyrunuz efendim tabikide yapabilirsiniz :)
    Teşekkür eder, reveransımıda yaparım önünüzde :)

  • Aphraell says:

    Yorumun için teşkürler, gayet keyifli bi 102 madde olmuş, sen keyifli bi insansın belli ki ondan :) diğer blogumu da ziyaret et bi ara sıkılmazsan orda saçmalıyorum :)) şarkı seçimi de beni benden aldı, goodnight moon :)

  • Çiçeklerden en çok papatyayı sevmeyi, severim.