Elizaphelia'nın Kadınları

28 Ağustos 2009 Cuma § 5

Sevgili Mrs Baros bana bir mim yollamış, içimdeki ben'lerin farkına varıp yazmam gerekiyo =)
Bakalım Elizaphelia'nın kaç tane kadını var imiş.. Nasıllarmış ki onlar aslında aslımda nasılmışım ki BEN?

İlki kesinlikle en saf kadın.
Salaklık olan saflık değil bu, ciddi ciddi kötü düşünememe ve ima edememe, etmeme. Bazen öyle saf olabiliyorum ki birinin gözümün içine baka baka yaptığı kötülüğü göremeyebiliyorum, hep iyi yönden bakıyorum, hemen inanıyorum falan filan..

İkinci hatunum,
hem aşırı mütevazi, hem de narsisttir. Aslında yeri ve zamanına göre değişir bu, ortasınıda çok rahat bulurum.. Rahat ya evet..

Üçüncüsü,
hem kalabalığı sever hem de yalnızlığı. Herkesin yanında rahat değilim sanırım, belli başlı insanların yanında tamamen kendimim. hepsiyim yani=) ama kalabalığın içinde de kendimi saklanmış gibi hissedebiliyorum, yalnızken de .. biraz tuhaf evet farkettm.

Dördüncüsü,
inanılmaz kararsızdır. Poff bu çok fena..

Beşincisi,
deli gibi eğlenedebilir, deli gibi sıkıcıda olabilir. sanırım bu karşımdakine bağlı, ondan aldığım enerjiye göre hareket ediyorum. Bi nevi ayna görevi.

Altıncısı,
hayvan gibi duygusalım. ağzıma sıçıyorum evet. mantık.. evet o da çok fena.. neyim lan ben çözemedim :/

Yedincisi,
acaip zor olabilir, odun olabilir. poff..

Sanırım istediğimde asil olabilirim ewet ama zıttında da tam bi çingene olabilirim.

İnançlı bi kadın da war içimde. Öyle böyle değil, çok fazla.. bilgisi de..


ya aslında bunların hepsi olaylara ona buna şuna bağlı, bunlardan çok farklı da olabilirim, çok aynı da. büyük ihtimal değiştiririm bu yazıyı, ağrıyan bi akılla sadece bunları bulabildim içimden=))

Undefinable'm
Hamlet'im
Luna'm
Mörf'üm
Lola'm

merakla bekliyorum sizi ben =) buyrunuz..

What's this?

You are currently reading Elizaphelia'nın Kadınları at Radioactive Lullabies.

meta

§ 5 Response to “Elizaphelia'nın Kadınları”