Hemen ardından..

14 Ağustos 2009 Cuma § 3

Sevgili güzel Mrs. Baros mimlemiş beni, evet..

sanırım şöyle;



Neden blog yazarsınız?
Kusman gerektiğinde içinde tutamassın, ya da çişinide :) sanırım anlatabildim. Ah, tabiki yazılarım kusmuk ve çiş değerinde deil, beynimden geçenleri, dolup taşanları, taşmayanları salmam lazım.

Son zamanlarda hiç vakit ayıramadığınız uğraşınız?
Film izleyemiyorum bende. Neden ki ?
Şuan imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz?
Bol parayla gitmek, neresi olursa.
Hayatınızda iyiki yapmışım dediğiniz üç şey?
şimdilik aklıma gelmiyo, üzücü.
Mutfakta en sevdiğiniz uğraş?
Buzdolabını açıp bakmak, o çikilota-cips- vs dolabını açıp içinden sayısız bişiler almak, salata yapmak :) pek iç açıcı deilim, farkettim :)

En sevdiğiniz yemek?
Balıklı bişiler, hardallı bişiler, steakhouse. beynim durdu.

Giyim konusunda abarttığınız eşya?
Dekolte olabilir, ama çok arada. O da farketmeden.

Sizi anlatan bir resim?
heralde bu dur. Durdum.


Gitsin gitsin Undefinable'me gitsin, sonra Plesenta'ma ve Onurius'a da gitsin. Ulaşım sorunsuz olur umuyoruz =))

What's this?

You are currently reading Hemen ardından.. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 3 Response to “Hemen ardından..”