1 Ağustos 2009 Cumartesi § 6

Klişe kadın tripleri.
Olabilir.

Demek ki neymiş?!

Bende klişe bir kadınım.
Oley!

Sevmedin mi?

Peki,
evet,
olur.

Sihirli kelimeler?
Sıçtım sanırım..

evet.
sıçtım,
gitti..

Kivi? Yemiyorum 2 buçuk gündür.
Hatta bütün yediklerimide kustum,
galiba.
herşeyiçokgüzelbokederim.
Lisans alıcam,
o derece.
imza yok bu yazıya, haketmedim.
-N-

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta

§ 6 Response to “ ”

  • ... says:

    :)içimdekileri tarif edemedim.
    beğendim.
    öyleyse,gülümsedim:)

  • Kivi ekmişler buraya. Ya da burnum yanlış koku aldı...

    Portakal neyine yetmiyo bi de?!
    Eat me fast
    Eat me hard
    Eat me babe!
    Eat me...

    -D-

  • evolet, anladım ki, gülümsemene bende büyükçe tebessümledim.. sevgilerimi yolladım bide:)
    teşekkürler:)

    adsız, adımı sen koy yeter ki.

  • bebeğim kadınım seni yiyiş tarzımı iyi bilirsin sen. Portakalım benim, yes beybi yes hard!!! hah :D sewiyorum seni çok golden goddess'im benim..
    dn*

  • Adsız says:

    tropik manyaklık
    adsız blog sapığı modu
    kivi tohumları
    portakal çiçekleri
    ne garip bir yer oldu burası
    anonim modu

  • tropik anonim kivi manyaklığına ve portakala- çiçeğine aşık olan bir kadın olarak kapsıyorum 2nizide.
    oh mutluluk şoku.

    gariplik,
    parıltı değilmidir?
    öledir:)