27 Ağustos 2009 Perşembe § 5

Ne de güzel söylemiş sayın baarma'nın sahibi..

"beni uzaktan sevecek birine hayran olmak istiyorum..."

evet ben de, lütfen.

-N-

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta

§ 5 Response to “ ”

  • darko says:

    sebgiler uzaktan yaşanmak ki eğer uzaktan yaşansaydı sevgi olmaz .

  • Hayran olunası bi durum olurdu da ondan Mrs. Baros, sanki imkanlı gibi mi bilemedim hiç, evet evet imkanlı eminim, dokunmalarımız da hediyelerimiz falan olurdu sanırım. Oha nediorum ben öperim=)

    Uzakta fazla durmasın yeter darko =)

  • Hamlet says:

    Hahaha demek seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli diyorsunuz.Aşktan, sevgiden bir habersiniz sanki.Bunun diğer manası benden uzak ol da, ben seni severim de öperim.Beraber olamadığın birini sevmen ne kadar mantıklıysa, bu da o kadar.Aşk olmadığı kesindir efendim.Dokunmadan, ateş olmadan aşk olmaz.Küllerle hiç olmaz.Sevgilerle,

    Hamlet.

  • Sizin bakış açınıza göre çok doğru bi açıklama evet haklısınız da zaten - sizin düşündüğünüz gibi baktığımızda- ; ama benim bu cümleden anladığım çok farklı bişey belki anlık belki ömürlük ama çook farklı. Yine de teşekkürler.