16 Ağustos 2009 Pazar § 1

PMS döneminden nefret ediyorum. Şu aralarda o dönemdeyim ki resmen azıma sıçtı! Her şeyi resetledim sanırım. Dön dön en başa, her şeyi mahvet.
Çok ama çok çok güzel yaparım, en iyi yaptığım şeydir hatta resetlemek. Kendimi cezalandırmam lazım benim, bi şeyleri salın üstüme üstüme gelsinler, kılımı kıpırdatmam, söz yani.
Kaybetmek istemediklerim var, ama sanırım kaybetmek için uğraşıyomuş gibi duruyorum. Kadın olmak zor iş azizim.
Keşke erkek olsaydım dedğim anlar çoklaştı bu aralar..
=)
Çok şey kaçırmya başladım, çok planım var.Yapmaya vakit var, imkan yok.
Beynim tökezliyo resmen, evet parmaklarımda.
Yardıma ihtiyacım var.

oldu.

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta

§ 1 Response to “ ”

  • Mary Jane says:

    Bu yazından birazdan alıntı yapıcam bloguma..
    Gerçekten Evolet'n dediği gibi bu ara hepimizin üzerinden kara bulutlar geçiyor sırayla...
    İyi ol,
    parmaklarını dinlendir,
    beynini de.
    bana dediğin gibi,uyumak..
    seni seviyorum beybi,
    öperim şap şup!