Yoksa?

26 Ağustos 2009 Çarşamba § 5

Lan ben neden yazılarıma başlık koyamıyorum? Yoksa bu bi hastalık mı? Başlıkkoyamamahastalığısı.
ya korktuğum o değilde, asıl şey, telefonumun arka kapağısı yalama oldu, durmuyo durması gerektiği gibi. Orayı bant ile sabitlemek zorunda kalmaktan çok fena tırsıyorum. Kaderim bu olamaz lokman bey.
Bana yeni bi telefon alarsın mı anne, alsana anne ya, hadi be anne walla al, nolur be. O arka kapakla ömür boyu yaşayamam ben. arka kapak alıyım ben en iyisi lan.

Kolay mı o kadar hı?

Hadi.

-N-

What's this?

You are currently reading Yoksa? at Radioactive Lullabies.

meta

§ 5 Response to “Yoksa?”

  • Adsız says:

    heh...bende tam onu sorcaktım nie başlık koymuyosun? artık bi yerden başlamanın zamanı geldi :)

  • Evet evet, işte diyorum ya elim kolum bağlanıyo bi anda anlayamıyorum =))) ama denicem artık evet:)

  • Lola says:

    sevdiğinekavuşamazsaölür hastalığından iyi. valla bak =)

    bende de elizapheliayıöpmezseölür hastalığı var mesela =)

  • Mrs Baros says:

    of benim telefonum 4e bölünüyordu. üstelik düşünce falanda değil, bildiğin masanın üstüne koyuyorum hop 4 e ayrılıyor. kehkeh.

  • ihi evet bence de=) Lolam o hastalığın ilacı benim gelbanagelbanaöpeyimsenibebeyim=)

    Mrs Baros, senin tel çok farklı triplere girmiş bi terapi uygulamak iyi gelir belki =)) ihii:) lokman hekime mi götürsek ne etsek bilemedim ki :)