17 Eylül 2009 Perşembe § 1

28inde açılıyomuş sanırım bizim okulceğizimiz. Resmen derin bi oh! çekiyorum artık! Sanırım hayatımın cidden en zor yazını geçirdim, bitmedi resmen ya.. bitmek bilmedi ulan! Ne badireler atlattım ben lan! ay sitiiğres bol miktarda. Bidaki yazımın çok farklı olması için çalışmalara şimdiden başlamak gerek :PBu sene okul da farklı olucak sanıyorum, daha rahat. Bağımsızlığımızı ilan ediciz Undefinable'm ile.. Gereksizler silindi atıldı artık.. Su akar yolunu bulur, güzel bir sözümüzdür doğrudurda=) Biz de bulduuk onlarda =) oh..

Bu bloglardaki sorun nedir bir de ya?!! Bi triplerde..

Cuma gününden itibaren bi 4-5 gün yokum, Antalyadayım. - ölmez sağ kalır isek :D- bakalım iyi geçicek gibi duruyo, evrene güzel mesajlar atalım..

Twitter hesabı alsam mı diye de düşünmedim değil. Napsam bilemedim. İstanbul'a gitmek istiyorum bide..

Honey Mustard, cansın. Ama sade hardala daha çok aşığım. Kusura bakmıcaksın artık.
bazı insanların yüzündeki yavru köpek ifadesine dayanamıyorum, nolucak bu halim?

lan antalya'ya bikiniyi götürsemmi napsam, girilirmi ki denize, laptopu götürümmü ya da napim? poff..olm kafam çok karışık lan!

hadi kolay gelsin.
-N-

dipnot: burdan kars sarıkamıştaki Micheal Jackson ve arkadaşına el sallamak isterim.=)

What's this?

You are currently reading at Radioactive Lullabies.

meta

§ 1 Response to “ ”

  • Bildiğn bağımsızlık ilanı lan! BİLDİĞİN!
    Hemen açılsın okul, belki ben de sitiğres bokusundan kurtulabilirim.
    Bu adam beni fazla büyüttü... 50 yaşında gibi hissediyorum, artık yaşıtlarımla "okul yolu düz gider" isimli nadide türkümüzü seslendirmek isterim.
    Gönül ister bir Antalya da ben yapayım; ama gönül baba ister. Ah babam. Geliyor yarın.
    Şinanay da yavrun şinaşina nay.
    Öyle işte.

    Öperim lan bok!
    dn*
    -D-