back. Welcome back?

24 Eylül 2009 Perşembe § 9


Cumartesi günü başlayan ve bugün sonlanan Antalya tatilime güle güle dedim bile. Demek istemedim, hem de hiç. Bu sefer bi ilk. Bi garip. Ama bitti. Akıl kaldı orda, o ayrı. -Resimde antalyaya giriş anından bir karecik :/ -
Teyzemlerle çıktık yola, komikti gidiş yolculuğu, heycanlıydı - benim açımdan tabiki-. Vardık. Kuzenimle kavuştuk, nihayet. Çok çok çok güzeldi esasında onunla geçirdiğimiz vakit. Ama değerli aile büyüklerimiz biraz (biraz mı?! ) burnumuzdan getirdiler. Olsun. Eah. Nedir yani, sanki her Allahın günü birlikteyiz ha! Neyse biz eğlendik sonuçta, gerisinide takmıyorum.
Bi de hava ne sıcak orda ya, tamam esinti var falan ama Ankaraya gelince anladım yani farkı. Burası resmen soğuk, mont giymişler ya insanoğulları. Resmen yarım küre değiştirdik sanki. Ey gidi.
Bu arada benim içim çok dağınık, bununda farkına en birincilik derecesinde vardım. Hadi hayırlısı.
bi gidim ben.
ha bide hoşbuldum ki,

-N-

What's this?

You are currently reading back. Welcome back? at Radioactive Lullabies.

meta

§ 9 Response to “back. Welcome back?”