Fixer Sucker Guy

27 Eylül 2009 Pazar § 2


Aklımı başıma topladım evet=) iyi de oldu :) Daha mantığımla hareket edicem artık. ( burdaki "daha" nın mantığı ne çözemedim şimdi,neyse.)

Ulan bunca zaman duyguyla hareket ettikte bi sikimmi oldu sanki! Demekkisi neymiş, mantık ön planda olmalıymış. Duygu bi bok kazandırmıyo hacı, kazandırıyosa söyle. Tecrübelere saygım vardır ama tabi.. (bu noktadan soora yersen.)

Anca ağzımıza ediliyo var mı başka bi sonuç. Tamam bi süre yaşatıyoda, böle şey gibi bak hemen söylicem. Fast food ile beslenmek gibi. yani hiç asıl gıdalardan almamak. Yani doyuruyo ama yeterince güçlü yapmıyo seni, ve tekrar acıkıyosun. En sonunda asıl gıdalardan almak zorundasın. işte o gıdada MANTIK bebeyim. E? Hayır bizim asıl gıdamız duygu dersen hacı, işte ben o vakit gürültülü bi şekilde gülmeye başlarım, kimse kusura bakmasın, üzerine de alınmasın, okey mi? hayır durex. - çüş elizaphelia.-

Yani tabi bide şey var, kendini kasarak sürekli ulan mantıkta mantık ulan başka bişide yokta yok ulan ben bilmem nedir duyguda duygu, ha işte böyle diyen insanlar var. Ben böyle insanlardan çekinirim. Biraz ama.


Hayır be, tabikide kendimle çelişmedim, benim dedğim şey farklı, anladın biliyorum beni yorma. Mesela Glen Hansard & Marketa Irglova dinle, Once'ı izle, hizaya gel.


Sittinsenede bir duyguya mı başvursam, bilemedim, neyse duruma göre bakıcaz artık çaresine. Yalandan bi boklar yaparız ya da ;


FUCK THE FUCKİNG FUCKERS!


e ben hala Earth dersem, nerde bunun mantığı???
e demeyim. ?
zittir ordan lan, kimi kandırıyorum?


-N-

What's this?

You are currently reading Fixer Sucker Guy at Radioactive Lullabies.

meta

§ 2 Response to “Fixer Sucker Guy”