HairyFairy koltuk6ı oley.

24 Eylül 2009 Perşembe § 8


X kişisiyle karşılıklı muhabbet sırasında, X kişisi birden şunları söylemeye başladı, belki istemli belki istemsiz, bakıyoruz.

X kişisi: Bi gün napıcam biliyo musun?
Ben: Hı?
X kişisi: Bi gün boyunca hiç uyumucam ve koltuk altımı izlicem.
Ben (gözlerim açılır): Hö??
X kişisi: Çünkü 1 gün içerisinde uzuyolar lan! Nası uzuyo bunlar dedim ve artık izleme kararı aldım
- bu sırada ben altıma işememek için gülmemi durdurmaya çalışmaktayım tabiki=) -
X kişisi: ve bunu seninle paylaşmak istedim. =))


X kişisini burda deşifre etmek istemiyorum, ama ben de bu diyalogu paylaşmassam gözüm açık gideridim=)


temizlikimandangelirolm.
-N-

What's this?

You are currently reading HairyFairy koltuk6ı oley. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 8 Response to “HairyFairy koltuk6ı oley.”