içimden geçen senin içinden geçer mi? Es-es ?!

12 Eylül 2009 Cumartesi § 1

Güzel bi dün, en sevdiğimden. Bugüne etkisi varsa ki var =) Şimdi şöle bi durum oldu, dün sabah 09.00'da Undefinable'm ile Eskişehir'e giden rayların üzerindeydik =)
Saat 10 'da indik sanırım, Hamlet'im aldı bizi.. Sonra Bugi'm ve Mörf'üm geldi, ama Mörf'üm çalışmak zorundaydı, bizle çok duramadı :( Keşke durabilseydi.. Ya anlatamıyorum günü okadar güzeldi ki.. Sanki çok eskiden tanışıyomuşuz ama bi okadarda yeniymişiz birbirimize gibiydik, okadar mutluyum ki böyle arkadaşlarım olduğuna, iyi ki iyi ki oh oh =)) Kuzenler geldi, arkadaşlar geldi, bizi uğurladılar ve biz gittik, gitmek zorunda olmak ne kötü :/
Bu derece harika insanlar olduklarını inan tahmin edememiştim, beklediğimden dahada harikalar herbiri hemde=))
Çok teşekkür etmek istiyorum ben hepsine:)
Ha bide Bug bize cd hediye etti, fena duygulandık duygumla! Çok çok çok güzel bi andı :)Bug =))

Hamlet...
Burdayım... Burda olucam..

Duygumda kaldım akşamda, öle bi gün ayrı bitirilemezdi..

Tren Garlarını artık seviyorum, eskişehirle birebir özdeşleşio artık aklımın içinde =)) Ben rayları Eskişehir'e gider diye severim:):):)

İyi ki vardınız, iyiki varsınız!!!
Seviyorum sizi..

-N-

What's this?

You are currently reading içimden geçen senin içinden geçer mi? Es-es ?! at Radioactive Lullabies.

meta

§ 1 Response to “içimden geçen senin içinden geçer mi? Es-es ?!”