Ne de güzel, ah uh.

3 Eylül 2009 Perşembe § 19



Çüş çok sevdim ben bu günü.

Kadınımla, Undefinable'mla birlikteydim ki.. Bugün bi kez daha anladım onunla ne kadar bağlı olduğumuzu. Nasıl bi andı o ya.. Anlar benim kadınım :)

Bideee duvar sticker'ı aldık, çok güzeller. İkimizinki de aynı tebiğ kiğ! Onları gördüğümüz anda werdiğimiz tepki:D haha :D:D yine aynı tabiki :D:D

Hop, bunlar işte, eve gelir gelmez döşedim:D haha çok sewdm ya! :) Çok ucuz lan, 2 buçuk lira. çüş dedik aldık direk :D

V for Vendetta aldım. Çok fazla özel bi film bu benim için. Ve Closer... Bünyeye yüklencem sanırım baya bi. Evet evet süper.

Kadınımın mutluluğunun sebebinide çok sewdim, çok sewindim, oley, tralalla dedim=)) oh lan.

hadi.

-N-

What's this?

You are currently reading Ne de güzel, ah uh. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 19 Response to “Ne de güzel, ah uh.”

  • Adsız says:

    birlikteyken beni de çekiştirdiniz mi ?

    nihahahhhah ^^

  • Aphraell says:

    Nerden aldınız naan hastası oldum :S Çok güzelmişşşşşşşşş!

  • Keşke benim de stickerım olsaaa

  • Lunarita says:

    Duvar Stickerlarınız süperler! Süper ötesiler, çok kıskandımmm :)

    Ben de istiyorum banane! diye bağırarak mızıkçılık yapabilecek kadar çok :D

    Sevgiler ikinize de,
    Öpüldünüz canlar.

    Aynur.

  • Adsız says:

    çok sevimliymiş uyy

  • Hayatımın en önemli iki insanı vardı yanımda; tek Yasin eksikti.
    Bir gün o da olacak; dört melek salınacağız Ankara sokaklarında. Taparım size; tapınırım.

    He_Breathes_She diiğ miğ? (= Evet, eveeet! O da sevindi bu tepkiye. Oh.
    Sevmiş bir de seni ;)

    Ben daha döşemedim; yerine karar veremedim :( Gel de internete, tartışalım şu meseleyi he?! (=

    Özledim şimdiden lan. Mutluluk şokuna sokuyorsun beni!

    Senden sonra da şok şok şok. Çok güzeldi bugün. Yazcam ki ;)

    Oh lan.
    Evet.

    Öperim^^
    dn* dn* dn*
    -D-

  • ay çok şok oldum ya bende bunun aynısından aldım ama daha yapıştırmadım...

    yapıştırınca hemen koycam bendeeeee

    =))))

    öperem koskocaman

  • Bugra says:

    Harbiden yahu..

    Var mı bunların ba$ka modelleri ? Ben de istiyorum da :))

  • Wakan Tanka, ı ıh :) üzgünüm :)
    ihi:)

    Aphraell, perşembe pazarından ehehe :):) isminin pazar olduğuna bakma, kendi içinde bi dünya orası we insanları:)haha:)

    Jana, çok istersek olur bence :) eheh:)

    Lunam, alırım ben sana bebeim:)öperim oh! :)

    ~mel, teşekkür etti sana kediler yıldızlar falan :) ihi:) biz de çok sewdik kendilerini :) saol :)

    KADINIM, dünya bu 4 meleği kaldıramaz ben sana söleyim aa hatta 5. Bilgede var lan. Ama aslolan dn*'dir herzaman!! :) mutluluk şoklarımız daimi ola bebeim seni hayvan gibi çok sewiyorum biliosun salyalarımı akıtıosun lan kadın! :D:D hehe.) oh ki ne oh. öperim yerim:) dn*

  • bende yazmıştım yorum gelmedimi yaaa =((

    bende aldım bunun aynısından. Daha yapıştırmadım. İlk görüşte aşk yaşamıştım stickerle =)

    öperem seniiii..

  • AS-PIRINE says:

    'vi veri veniversum vivus vici'

    V for Vendetta senin için özelliğinin yanında gerçekten çok önemli ve güzel bi film.Bir an önce izlemelisin bence :)

  • kar says:

    süper ya bu stickerlar hasta oldum! ben de istiyorum! :)

    mimlendin bu arada

  • Bugi, olmamı olmamıııığ:) hemde ne de güzelleri vaağr pekte güzelleri waağr:):) ihi:)

    Mörfüm, aynısımıııııııııı:):) eneem! ay yerim ben seni:) sende yapıştır aynen resim koy sticker kardeşliği başlatalım:D:D ihi:):)

    As-pirine, ewet ewet gerçekten :) her yönüyle çok özel ve güzel:)

    Desperate Houswife, tamamdır öperim:):)

  • Adsız says:

    A revolution without dancing is a revolution not worth having

  • Mrs Baros says:

    ne güzel bişiymiş öyle

  • a. gizem says:

    çok güzellermiş, ben de bunların biraz değişiklerini lacheen in blogunda görmüştüm ama istanbulda oldugu için sadece iç çekmekle yetinmiştim, buları sıhhıyedeki perşembe pazarından mı aldınız? sevgiler..

  • Lola says:

    oha muhteşem! istiyorum bunlardan! hem dövmeme de benziyo.