se-le-nağ seleğnağ seleğnağ

2 Eylül 2009 Çarşamba § 12

Kardeşimin 9 buçuk yaşındaki arkadaşlarının beni sevmesi, hayal kahramanlarına benzetmesi hoşuma gidiyo mesela.
bu sabah, sabah toolatini yapıp rahatlamış ve yeni uyanmış bi halde banyodan çıkarken - banyoyla kardeşimin odası karşılıklı- içerdeki bir grup 9 buçuk- 10 yaşlarındaki insan topluluğuyla aynı anda gözgöze gelmem,
onların arkamdan aa zeynep ablan mı o senin demeleri,
kardeşimin "evet" - umursamaz bi halde- şeklinde cevaplaması,
içlerinden birinin barbie'ye benziyo demesi,
diğerinin selenayada benziyo diye savunması,
arkasından tanımadığım bir 9 buçukluk sesinde ablan daha güzel o selenadan diye haşinlenmesi,
benim o sırada gerçekten en iğrenç halimde olmam,
babamında o esnada sakallarını traş etmeye başlaması falan makinenin çıkardığı ses,
we kardeşimin bunlara sadece " Hıııı... " diye dönüt vermesi,
konunun aniden değişmesi.

bunlar güzel şeyler işte, bana bunlarla gelin. 9 buçuk yaşındakileri de bazen ciddiye almak falan gerek, ben neticeden bahsediyorum. Aslında her evresinden ya, evet evet. Bu sefer öyle olsun, hadi bakalım.

dip not bebeyim: bu arada teyzemin 4 yaşındaki oğlu Arda, beni gerçekten bi ara selena zannediyodu, ama ciddi manada. Çok fazla ciddi manada. Odama gelip selenaa selena diye bağrıp bazı isteklerde bulunduğunu bilirim. Ama sonra bi açığımı yakalayıp - hangi açığım bilmiyorum- insan olduğuma karar werdi. Üzülmedim mi? Üzüldüm lan. Arada ben kendimde inanıyodum özel güçlerim falan war heralde diodum, meğerse saçlarımdanmış, tipimdenmiş diye düşünüyorum. Sanırım o zamanlar selena olduğuma deli gibi inandığı, bildiği için beni çok sewiomuş gibi duruodu, şimdi ise sadece bilgisayar oynummuu derken yalandan sevgi gösterileri falan, bişiler..

=))

öyleyimdir ben ya, nolcaktıığğ:)

biraz kumandamla ilgilenmeliyim artık.

-N- :)

What's this?

You are currently reading se-le-nağ seleğnağ seleğnağ at Radioactive Lullabies.

meta

§ 12 Response to “se-le-nağ seleğnağ seleğnağ”

  • Bugra says:

    Uvvv, barbie !! :))

    $anslısız en azından benim gibi BBG Caner'e falan benzetmiyolar.. Hede hödö :)

    Öperim, dikkat ediniz kendinize :)

  • Eh, çocuk işte :D:D :P

    BBG Caner mi? yok ya ne benzemesi, rahat tutunuz içinizi Bugi bey:)

    öperim, öper, öperler :):)

  • Mrs Baros says:

    saç rengin barbieninki gibi ama cidden (: yerli barbie hihi(:

  • :) renk öyle sanırım evet :):) öperim =)

  • Senin özel güçlerinle benimkileri seviştirelim, çocukları olsun; sana benzesin, adını SELENAĞ koyalım.

    6 Kadınımsın lan.
    Bok.
    Seviyorum seni!

    -Tek bana sihir yap e mi? (=

    ŞİLUP! dn*

    -D-

  • Adsız says:

    o yaştaki çocuk dua ette seni pikaçuya benzetmemiş..hani sarı renk yaa ona mahsuben :) çay koyiiim mi abi? :P

  • İ.x.İ.r says:

    Çağırsam gelir misin Elizaphelia:P

  • ... says:

    kumandan ve sen!daimi mutluluklar bebeğim önceliklen:))

    selena-barbie-9 buçuk-4-tıraş makinesi sesi-bilgisayar oynasın mı.güzeller bebeğim,eğlendim!!:)))

    severim seni bilesin:))öperim de.

  • ihih selenağğğğ

    bende çook sihir istiom senden....

    =)

    koskoca muaaaahh

  • o zaman sarışınsın sen. :p

    hiç de bir sarıya benzer bir halin yok ama. :p

  • darko says:

    El iza phe lia
    Elizaphelia
    Elizaphelia

    Ne var kızlar :))

  • Kadınım,Undefinablem evet yapalım öyle bişi süüper olur bak, yerim lan seni! az kaldı az saatler sonra birlikteyiz! :)

    Onurius, evet evet :D civciv falanda diyebilirlerdi :D iyi yırtmışım, hakkatten haa!:D alırım haydi :D

    İxir biliyosun sihirli kelimeleri, hece hece falan:D:D hah:D

    Evoletim,kumandamla beni ayırmasınlar evet, çok mutluyuz:) güzeller diğ miğğ:) çok sewer çok öperim bebeyim :):) ihi:)

    Mörfüm, sihirlerim sana kurban olsun, önünde serilsinler:) gökkuşağına çıkmak için kullanıcam bide sihirlerimi sonra yanına
    gelicem ihi:) öperim:D:D

    Haspam, ahaha :D walla baya bi sarıyım sanırım:):) tabi farklıyımda:D öperim :)

    Darko işte sihirli kelimeler! :):):)ihi:)