cursedsunday

4 Ekim 2009 Pazar § 5

Pazar günlerinden hoşlanmıyorum, pazar günü falan mı ölcem nedir, baya bi kötü hisler besliyorum bu güne karşı hacı.

pehh..

-N-

What's this?

You are currently reading cursedsunday at Radioactive Lullabies.

meta

§ 5 Response to “cursedsunday”

  • LoLLa says:

    çöşşşş töbe de bea yeller gotursun puhhhh sıs pazar gunleri guzeldir sevmeyi dene ;)

  • Güzelleştikleri zaman denicem ama sanırım önce denemeklede alakalı güzelleşmesi bebeyim evet =) haklısın=)) ama ne bilim ya hep bi kasvetli gibi gelio bana :/
    töbe bismillah ozaman:))) öperim LoLLa'mı =))

  • Ben de sevmiyom. pazar pistir kakadır.

    Öper yalar giderim kadın.
    -D-

  • Ayşegül says:

    Hava da bugün fena ondan olsa gerek..
    Büyük bi fincan kahve iyi gelebilir.

  • Allahtan pazarın ertesi pazartesi Undefinablem ile birlikte oh! =) peeh pazar mazar ıyh.

    Ayşegül, aslında burda hava açık,güneşli falan.. Bilmem başka bişiden sanırım, anlamadım ben de :/