elbette.

8 Ekim 2009 Perşembe § 4

İnterneti bazen seviyorum. Ulan dayanamayıp o iğrenç salya sümük halimle yazdım ve gitmedi yazdıklarım. Oh lan! iyiki gitmedi. iyice kuyruğu kıstırmış bi halde gözükcektim. ha hayır öyle olmadığımdan mı oha nediorum!
sonuçta yazdıklarım gitmedi bana geri geldi ve çokta iyi oldu, bazen sevmek lazım interneti.
ben bi ilk öğünümü alim, sonra hazırlanim falan. e malum ders var. kafamı dağıtıo dersler benim. negzel diğğ miğğğğğğ.
rezilliğe bak, derslere hayatımın güzel kısmısını ayırmaya başladım. o kadar ümitsiz bi vakkayım esasen.
lan güzel olan bişey anlatın bana ya da gösterin. Yoksa cidden inanmıcam.Neye? bilmem. Aşka falan olabilir. arabeskleştim, farkındayım.

elbette deliyim, ve şizofren olmama ramak.
paranoyak?
elbette.

-N-

What's this?

You are currently reading elbette. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 4 Response to “elbette.”