ismi de.....

27 Ekim 2009 Salı § 0


"Düşündüklerimi asla tümüyle yaşamadığımı biliyorum ve bu bana değersizliğimi derinden hissettiriyor. " jiyani.

zorla yeşilliğimden koparılmam, ve bunun gerçekten zorla olması. çok zor.


ve ben hala küçük kız çocuğumu istiyorum. benim gibi kırmızı, senin gibi yeşil.


"-ben geldim, aşk.
- hoşgeldin, hep vardın, iyi ki geldin, aşk." bu diyaloğun gerçekleşmesi, o kadar zor mu?
olmamalı, olmasın.

-nı nı nıı, şaka yaptım, burdaydım, saklandım sadece 2 gün. bulama beni istedim ama aslında çok istedim ki bul. hatta ben istedim canım istemedi. - dersen, sarılırım boynuna, yapışır dudaklarım.


ne aptalım, ıyk. hatta Elizaphelia senin aklından zorun mu var kuzum? derseniz bişi de diyemem,
haksızlık olur.


ölüm ne demek? bu mu?
-N-

What's this?

You are currently reading ismi de..... at Radioactive Lullabies.

meta