Kadın.

24 Ekim 2009 Cumartesi § 5

Şimdi size Fund'un yazdığı bi yazıyı aynen buraya kopyalamak istiyorum izniyle. Yani acaip heycan yaptım çünkü resmen bu yazı benim düşündüklerimi ama bi türlü toparlayıp ifade edemediklerimin aynen yazıya dökülmüş hali oha dedim ha:D o derece=) evet işte o yazı;

" regl olmak biz kadınlara doğuştan verilen en büyük ceza... çünkü engel olamıyoruz... gücümüz etkilerini değiştirmeye, azaltmaya, yok etmeye yetmiyor...oturup paşa paşa çekiyoruz...

mesela biriyle yeni çıkmaya başladın, pat regl oluyosun ya... o çocuğun her bir şeyi batıyo sana... diyosun bu ne be gıcık mı ne beni ciddiye mi almıyo kıl mı çapkın mı başka kızlarda mı gözü yok benim bunu hiç gözüm tutmadı...

bunları sen düşünürken öyle iğrenç bakıyosun ki adama o da senden soğuyo zaten... nerde o ilk günlerdeki hülyalı bakışlar nerde bu domuz bakışı... öyle huysuzluklar yapıp öyle triplere giriyosun ki adam en iğrenç halini daha en başında görüyo.. katlanır mı? kaçar tabii...

bi dee mesela efendi adama denk geldin bulaşmıyım da bu günleri atlatalım falan diye düşünüyo diyelim... bulaşmıyo da bi adım geride duruyo ya... onu ilgisizlik olarak algılayıp üzülüp darlanıyosun sonra kendi kendine triplere giriyosun ayrılsak naparım onsuz yaşar mıyım diye... ölçüp tartıyosun sonra yaşayamıycağını düşününce daha çok üzülüyosun kuruyosun da kuruyosun yani...

bu arada regl zamanı iğrenç oluyosun... saçların şekle girmiyo hemen yağlanıyo sivilcelerin çıkıyo öküz gibi şişiyosun patlıycak hale geliyosun falan... ya o 4-5 gün var ya daha çirkin olamazsın yani bu halinden... ben mesela bunların hepsini yaşıyorum, bi dee karnımı içime çekemiyorum bile.. öyle bela bi şişlik... yuvarlanıyomuş gibi hissediyorum kendimi yürürken...
tabi bu durumda huysuz, şişko ve çirkin bi kız oluyosun. hem kendin mutsuz oluyosun hem etrafına mutsuzluk yayıyosun falan...
hani o an sana dayanabilen adam var ya o senin hayatının erkeği...
neyse ya darlandım...keşke erkek olsaydım bi kere sünnet olurdum tamam işte oldu bitti...
şans yok ki..."

bu yazı %5000 doğrudur lütfen o önemle okuyunuz=)

oh rahatladım resmen.
saol Fundcum =)

What's this?

You are currently reading Kadın. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 5 Response to “Kadın.”