kö-tü-yüm.

21 Ekim 2009 Çarşamba § 7

Bi kaç gündür bildiğiniz ölüyorum. yani evet ölmek anlık bişidirde işte benimki öyle değil. Öyle bi hasta oldum ki. Anlatılmaz bakılır. - bakılır dedim evet- Nefes alamıyorum, öksürürken ciğerlerimle birlikte ruhumuda ağzımdan çıkarıyorum , üşüyorum, sonra aniden terliyorum, burnumdan sular seller yolunu buluyo, gözlerim ağrıyo, hapşururken öksürüğümde aradan çıkmaya çalışıyo veee bunların hepsini taşıcak acayip travesti kıvamında bi sese sahibim. (-ki ben bu sesle derste şarkı falan söledim) resmen dönme sanıyolar beni konuşunca. dalga konusu oldum, o derece. karantinaya alınmalıymışım.. =)
bide bildiğiniz üzere domuz gribi olayı var Ankara'da, tırsmıyo değilim esasında. gerçi hep diyorum benimki olsa olsa zürafa gribi olur, iyi de olur =)

ya onu geç kendimi gerçekten kötü hissediyorum ben. ciddi problemlerle boğuşuyorum bide bu aralar, hastalığım yetmezmiş gibi. Metabolizmam yardımsız iyileşmekle meşgul, ben sorunlarla. Ne yapmam gerektiğine dair en ufak bir fikrim yok, ya biri beni iyileştirsin ya da sorunlarımı çözsün.

lütfen.

-N-

What's this?

You are currently reading kö-tü-yüm. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 7 Response to “kö-tü-yüm.”

  • Twinkle twinkle little star!
    Hastalığımız bile aynı zamana denk geldi!
    Ha dedimdi sana o kadar sevişmeyelim diye ((=

    Öpüüm de geçsin diyemiyorum malesef, haa geçsin (= Hastalık geçsin, bulaşsın neyim ((=

    dn*
    -D-

  • sana belediye baksın!

    hep söylemek istemişimdi ^^ no ofens

    acil şifalar

    muç

  • Undefinable'm, evet benim şarkım haha:D tamam sevişmeyelim bida ozman ya da korunalım falan be bilim ıy ne diorum lan! virüsler beynimi ele geçirdi, heeğlp!

    Scissorhands, belediyeye bile razıyım inan=) saol canım, iade-i muç=)

  • Finduilas says:

    hemen geçsin inşallah yav. aman.

  • Adsız says:

    ilk olarak doktora gitme bence. ben ne zaman gitsem aynı muhabbet .anibiotik,vitamin,öksürük şurubu ve yatak dinlenmesi. :) kendi kendini iyileştimek en iyisi

  • İnşallah findulasım çok saol öperim böle hasta hasta ama geçmez çünkü yumurtlama dönemi geçmiştir o yüzden muç=)

    clementine, evet ilk olarak gitmedim gitmicem oley yaşasın hasta özgürlüğü=) hiç bi ilaç falanda almadım bakalım halim nicedir=) öperim bebeim=)

  • Mary Jane says:

    aaah aah bir haftadır benim durum da aynen bu of.