lojistikte son nokta! ahua=)

7 Ekim 2009 Çarşamba § 1

Akkoç Logistics!
Nasıl bi organizasyondur bu ya?! Adamlar nasıl bi hırsla geliştirmişlerse kendilerini, taşımacılık ve nakliyat sanırım hiç bu kadar istekle yapılmıyodur.
lan hangi ile gittimse karşıma çıktılar be! Yuh dedim artık. Bu şirketin heryerde eli, kolu, gözü var ben söyleyim.
LAAAN! Yoksa Akkoç Logistics bizi mi gözetliyo?


A-ha! Websiteleri bilem var. Na şurda.

E ne diyelim, kolay gele Akkoç Logistics. Yolların hakimisiniz anladım bunu evet. Kamyon yazıları halt etmiş ulan.

bu da o nalet tırmıdır nedir o taşıyan araçları işte, heryerde gözüme gözüme giriyo, bi günümde seni görmeden geçsin, şaşırt beni.

bu kadar hırs iyi deil bak. Ama tamam ya, helal olsun lan!! ahah:D:D


-N-

What's this?

You are currently reading lojistikte son nokta! ahua=) at Radioactive Lullabies.

meta

§ 1 Response to “lojistikte son nokta! ahua=)”

  • Akkoç lan. Haha! Benim de Müzeyyen Akyüz diye bir arkadaşım var liseden, onunla bağlantısız ama Akyüz nakliyat mıdır nedir, o da baya hırslı. Bil yani, haberin falan olsun, ona da bulaş bi ara bence ;)

    Öperim delim!
    dn*

    -D-