Mim Vol 456789

16 Ekim 2009 Cuma § 7

Güzel Lolla'm bana mim şeetmiş=) onu kırmam ben kırmaaam, hemen de yaparım=) bakalım bakalım;

1. En sevdiğiniz 3 çiçek ismi :
Papatya - sure!-
Gelincik =) ! e öyle.
Kır çiçekisileri bide, güzeller.
Boru Otu. =)

2. Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz :
Deniz yada okyanus kenarı olan güzel biyere yerleşsem mutlu olurum ben bak. - okyanus kenarı yannız ha iyi dimi :)-
Şifreli ışınlanmayla hem mekan hem boyut değiştirebilme.
Artık kendi paramı kazanıyım bide ama çokça :D

3. En sevdiğiniz ve sevmediğiniz 3 huyunuz :
Sevmediğim,
-Çok kararsız oluşumdan tiksiniyorum mesela ben.
-Saflığım tutunca ciddi manada saf olabiliyorum o da fena. ama fazla olmuyo en azından o tutma kısmısı.
-Zamanı düzgün kullanamadığımı farkettim bu aralar, onu da sevmedim canım.

Sevdiğim,
-Ben varya ben nerde nasıl davranmam gerektiğini iyi biliyorum, evet evet.
-Romayı ben yaktım.
-Napmam gerektiğini bilip, yapmıyorum. iyi oluyo.

4. Gıcık olduğunuz 3 hareket :
Yanlış anlama meyili. bu biiiiir.
Ha bide böyle yapmacık yapmacık vıyk vıyk ortalarda dolanmalar varya, hah o işte. ona da gıcığım ben, ikiiii.
bida da davosa gelmem.

5. Bu benim bugüne kadar olan en kara günümdü. Dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündüğünüz olay :
Yıkılmadım ayaktayım tribine girerim kolayca, hop girdim! =) onu geçtim aklıma cidden gelmiyo, gelince yazarım.

Undefinable'm
Bug'um
Clementine
Lola'm
Mrs. Baros
Luna'm
Ixir'e
Prometheus'a


mim ellerinizden öper=) sonrada ben öperim =)

-N-



What's this?

You are currently reading Mim Vol 456789 at Radioactive Lullabies.

meta

§ 7 Response to “Mim Vol 456789”