mim

8 Ekim 2009 Perşembe § 0

Tam da diodumki mimlere noldu, öldülermidir nedir diyeee Mrs. Baros beni mimlemiş =)) cidden sevindim de karma ilk kez beni duydu sanırım. başka zamanlarda duysa ne iyi olur ne iyi..
mim şöle;10 yıl sonra kendinizi nerede, nasıl, kiminle görmek istiyorsunuz ? Hayaliniz nedir ?

Bakalım bakalım..
10 sene sonra 31 yaşında olucaz, oha! - ben hep 21 kalsam olmazmı lan-
o yaşta napılırki :/ =)
kendimiii dünyaturunda, çok fit, acaip taş, bilgili, paralı ve kim olduğunu bilmediğim kırmızıdericeketliadamla görsem iyi olur.
Arada sırada mesleğimide icra ederim lan olmaz öle okadar okuduk dimi:D
aman bilmiyorum ya çok moralim bozuk değiştiririm ben bu yazdıklarımı, kötümserim acaip şu dakikalarda=)

mim gitsin gitsin,
undefinable'm
bug
ay kopuğu
lola'm
luna'ma gitsin.

ya aklıma gelmio başkalarıda yapsın istiorum ben aslında ama unuttum şimdi:/ ağlıcam lan galiba. anaa yatıcam ben hadi.

-N-

What's this?

You are currently reading mim at Radioactive Lullabies.

meta