Nobody loves no one.

6 Ekim 2009 Salı § 1

Saniyeler önce bi yazı okudum ve bu kadar doğru olduğuna inanamadım. İznini almak isterim ama nasıl ulaşacağımı bilmiyorum o yüzden diyorum ki;
Şuraya bi tıklatında yazıya bi bakın, bi okuyun. Arif çok güzel anlatmışsın, ellerine sağlık. Bence yazmaya devam et, yani 2008de yazmışsın en son. Başka bi blogun varsa söyle de yapışalım =) ya dayanamıcam alıntılar yapmak istiyorum yazısından ;

" Hem de size bütün problemlerinizi taşıyabilecek bir çift omuzu bile bile, seve seve vermek isteyen birini kırarak, uzaklaştırarak..."

"Size açık kart oynayanlardır hep kaybedenler, blöf yapanlara kayar gönül -"

"Belki de orada noktayı koyarsınız ya da en azından noktalı virgülünüzü."

"Yazık ederler, yazık... Nankördür insanlar, bazen kendileri bile farketmeseler de..."

bence ben artık ölmeliyim, e geldi artık zamanı. Trafik kazasına hayır demezdim. Olay yerinde huzurla can verdi şeklinde bi ifadeyle ama. Ben de ciddi bi problem var, ve ben bunu bulamıyorum. Bulamıcam bunu da biliyorum, bildiğim içinde artık gitmeliyim.

Words fall through me
And always fool me
And I can't react.

-N-

What's this?

You are currently reading Nobody loves no one. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 1 Response to “Nobody loves no one.”

  • Arif says:

    Merak etme buradayım. =)
    Asıl blogum şu:
    http://www.mudkicker.com
    Blogger profilimde başlamıştım ilk ama hemen oraya taşıdım... Blogun başlangıcından itibaren yazıları okuyabilirsin, bunu beğendiysen seveceğin çok yazı vardır...

    Hatta burada verdiğin linki oradaki yazıya link verirsen sevinirim...
    http://www.mudkicker.com/2008/10/kimse-kimseyi-sevmiyor/