panterolla

1 Ekim 2009 Perşembe § 3













Bu kadar güzel ve asil bir siyah kedi daha gördüğümü hiç sanmıyorum. Hemde sizin deyiminizle "sokak kedisi". Ayrılamadım yanından resmen. Panter gibi bişidi olm. Simsiyah tüyleri acaip sağlıklı ve gürdü, hareketleri, yürüyüşü falan. çüş asillik. bide bi ağırlığı var sanırım kedi aleminde. nerden anladım? şöyle ki, ben onu severken ( tabi aheste aheste yanıma geldi) diğer kediler hiç yaklaşamadı bile öyle beklediler onun gitmesini. Sonra bu asillik benim sevmelerimden sıkılınca yine aheste aheste gitti yere uzandı, döndü, durdu falan ( resimlerde var) , diğer kediler yanıma geldi:) tabi bu siyahlık hiç tınladımı? hayır. öğhh..
bence o kedi falan deil, içinde başka bişi var. reankarnasyonbokusundan olan bişimiki =P
of saçmaladım, farkettim. Lan benim olsun be! yine Earth derim ben ona. =)
siyahEarth.
-N-

What's this?

You are currently reading panterolla at Radioactive Lullabies.

meta

§ 3 Response to “panterolla”