peynirden ev yapıcam. cheese cake gibi lan.

10 Ekim 2009 Cumartesi § 2

Kemal Sunal'ın bi filmi var ismi "Garip" . İşte bi yerinde filmin Kemal Sunal ile küçük kız Fatoş bakkala giriyolar, bakkalcıyı kandırıyolar hede hödö vs.

O kısımda Fatoş'un bi peynir yiyişi varki, nasıl canım çekti sanki peynire susadığımı falan hissettim, ulan böyle peynirden hazinem olsunda hepsini yesem falan diye düşündüm bi an, o derece yani ama bi an.
bi de ben peyniri çok severim, belki ondan böyle bi etki yaptı bende. kimbilirolm.

lafla peynir gemisi yürümesse ben o gemiyi de yerim.

What's this?

You are currently reading peynirden ev yapıcam. cheese cake gibi lan. at Radioactive Lullabies.

meta

§ 2 Response to “peynirden ev yapıcam. cheese cake gibi lan.”

  • Adsız says:

    "nasıl canım çekti sanki peynire susadığımı falan hissettim, ulan böyle peynirden hazinem olsunda hepsini yesem falan diye düşündüm bi an"

    :) çok hoş yazmışsın yav .

  • Nası bi hırsla yazmışsam, sanırım yazarkende hali hazırda peynir cennetini düşünüyo falandım =)

    saol canım öperim=)gel birlikte yiyelim peynirleri oh=))