Yesterday Once More

10 Ekim 2009 Cumartesi § 5

DÜN ULAN!!!
Evet evet evet dün dün dün dün!!!!! Hayatımda çok fazla eğlendiğim nadir gecelerden birini yaşadım sanıyorum.
Rembetiko'daydık. Undefinable'm kadınımla çok çok çok güzel vakit geçirdik. Çalan grup enfesti. Daha fazla açmıcam konuyu,içim gidiyo olm kolaymı bünye alışkın değil. Herneyse 12 buçuk 1 gibi ordan çıktık bizi eve bıraktılar, tabiki kadınımın evinde kaldım ben =))) Saat 4'e kadarda uyuyamadık tabiki bık bık bık kritik yaptık gecenin =) sonrada ben döndüm totoyu hadi uyuyalım lan şeklinde ve uyuduk ama feci bi baş ağrısı çektim o kötü kısmıydı gecenin.
Ulan bide biseksuel doğum günü kızının tacizine maruz kaldım! Gecenin bitimine yakın işte pasta getirdi bize ve manyak karı beni dudağımdan öpmeye çalıştı beee! yarısını kurtardım dudaklarımın ama yarısı gitti hay sıçim hazırlıksız yakalandım aklıma bile gelmedi hatunun biseksuel olduğu meğer zaten öyleymiş! parti boyunca bi onla bi bunlaydı zaten, ey giiidiiiiiğ! tramvatik bi durum yaşıyorum şuan, umarım atlatıcam. Hatun benimle one-night-stand yaşamak istediyse benim problemim diiiğiil bu, dikkat çekiorum olm hem hemcinsimden hem karşıcinsten, ee naparsın haha :D

Hı.

aha böylede zınk diye bitiririm yazıyı hah.

-N-

What's this?

You are currently reading Yesterday Once More at Radioactive Lullabies.

meta

§ 5 Response to “Yesterday Once More”