6, 8, 10, 12, 14 ..... :)

20 Kasım 2009 Cuma § 3

Ben tercihimi yaptım -ki bu tercih bana hayatımda ilk kez nasılsın diye sorulduğunda " çok iyii!" " süper lan" "harika" şeklinde cevaplar verebiliyorum. Bunun tarif edilemez mutluluğunu yaşıyorum =) Bunu bana yaşatana da tapıyorum:):):):):D:D kazandım! :):):):)

Buarada cidden "iyiyim" diyebilmek epeyce bir iyimiş. Bunu yaşamadan göçüp gidicem diye nasıl tırsıyodum ama varya wallahi gözüm açık giderdim ben sana söliim.
Herkese tavsiye ederim. Diyiniz. Dedirtiniz.

Karma ve Cosmos'a direk belden aşşa vuruyorum artık. İyi oldu. OLDU.

6 ile başladık,
8 oldu.
10 olmalı bidaki sefere, lütfen :))))

Hayatımın her anında ol istiyorum. olmalısın. =)

-N-

What's this?

You are currently reading 6, 8, 10, 12, 14 ..... :) at Radioactive Lullabies.

meta

§ 3 Response to “6, 8, 10, 12, 14 ..... :)”

  • MERT TURKOGLU says:

    Canim askim benim tesekkur ederim, seni cok cok seviyorum.

  • Mert TURKOGLU says:

    Yine ben sevgili nasilsa buna baska kimsenin diyecek birseyi yok.....Ben sana 10u da, on sene sonra 10 u da soz veriyorum. Hatta en guzeli ve anlatmasi kolay olani senin kollarinda olmek istiyorum ama cok sene sonra...

  • Her şeyi, her zaman sen bana söyle sevgili, 10 sene sonra 10un olacağına adım gibi eminim ben zaten :) Seni seviyorum aşk..