homini

29 Kasım 2009 Pazar § 1

Karar verdim, diyete başlıcam. Zayıfsın falan demeyin. Yapıcam bunu.
Belki sonu daha iyi olur yani emin olamadım ama.
Oha! Burger King'ten vazgeçemem ben :/ ölürüm falan. Ya diyet dediğimde şey işte, biraz azaltmayı denicem yediklerimi.
Sevgili de aldı böyle bi karar, o uygulucak eminim de ben biraz zor. O, bugün sadece bi tabak enginar, sonra sadece bi dilim kek ve minicik dilim waffle yedi. ama ben? Sabah sevgili bana kahvaltı tostu yaptı yanında kurabiye, onları yedim, sonra onun yemeğinden yedim, sevgiliyi yedim:),sonra o çikolatalı kekten yedim, sonra alp'in yaptığı koca waffle'ı yedim sonra eve geldim bişiler daha yedim ve hala yemeyi düşünüyorum. Oha bide bira da var bu yediklerimin arasında. oha bide yarım şişe kola. ardarda hemde:Dşuandada bunları yazarken annemin şu zencefilli bişili çayından içiyorum gofretle. İçimde başka bi canlı daha war sanırım benim. (!) ya da çöplük. Kendimi kınıyorum ve hayretle gözlemliyorum kendimi. - o nedemekse-

benMertşişmanıolmakistiyorum.

neyse. by.

What's this?

You are currently reading homini at Radioactive Lullabies.

meta

§ 1 Response to “homini”

  • Mert TURKOGLU says:

    ben nisasismaniyim cok nefis beklerim ask.. bu arada nisallah yarin gelirsin:)